Site icon פורטל תיירות ואיכות חיים

איך לבחור טפטים לקיר בבית

קרדיט תמונה: freepik

התחום של עיצוב פנים הוא אחד התחומים המגוונים והרחבים שקיימים ולכן כל מי שמעוניין לשדרג את המראה של הקירות או של החללים והחדרים בבית יכול למצוא את הדרך לעשות את זה על פי הטעם האישי שלו ובמסגרות תקציב נוחות וגמישות. הטפטים יכולים להיות נקודת התחלה טובה לצאת איתה לדרך.

 

החידושים בתחום הטפטים

הטפט הוא בעצם מדבקה שמגיעה בגליל רחב ובמידות שונות והייעוד שלו הוא להיות מודבק על גבי הקירות בבית. כך במקום לצייר או לצבוע את הקיר בדוגמאות מורכבות או מסובכות המדבקה עושה היטב את העבודה. אם בעבר לא היה מבחר גדול של טפטים והרבה אנשים מצאו את עצמם מתפשרים על האיכות או על הדוגמה שלא הייתה בדיוק מה שהם רצו או ציפו – הרי שכיום אפשר ממש ללכת לאיבוד, שלא לומר להיות מבולבלים מההיצע העצום של הטפטים והבחירה הרבה שעומדת בפני אלה שמחפשים את הדרך לשנות את המראה של הקירות בבית שלהם. הטפטים כיום כל כך מגוונים שהם יכולים להתאים לכל חדר ולכל אזור בבית בקלות.

 

איך לבחור את הטפט הכי נכון ומתאים?

בכל מה שקשור לעיצוב הרי שהאמת מבחינת יופי או התאמה האמת תמיד תהיה בעיני המתבונן, כלומר מי שמעצב את הבית הוא זה שצריך לבחור את הטפט שיהיה הכי מתאים גם לטעם האישי שלו וגם לעיצוב שהוא מבקש להשיג. הטפטים מגיעים כיום במגוון עצום של דוגמאות ודגמים וחשוב מאד להגיע אל ספק שיש לו מבחר גדול ככל האפשר ויש גם עניין של קבלת ייעוץ או המלצות של אנשי מקצוע. לא כל איש מקצוע מהתחום של שיפוץ הבית יכול גם להציע שירות של הדבקת טפטים ולכן ברגע שמלכתחילה פונים אל אנשי מקצוע שמבינים בתחום ומכירים את אופן הפעולה – אין ספק שאפשר לקבל מהם מידע חשוב שיעזור גם בהחלטה איזה טפט לבחור. מי שנמצא בעיצומו של תהליך עיצוב הבית יהיה מלווה במעצב או מעצבת פנים שיסייעו לו למצוא את הטפט שהכי יתאים לצרכים והדרישות.

 

התאמה של הטפט לייעוד או סוג החלל

אין ספק שטפט שאמור להיות מודבק בחדר השינה יהיה שונה באופן מהותי מטפט שרוצים להדביק בסלון, בחדר הילדים או בפינת האוכל. הבחירה תהיה חשובה ומהותית ולטפט תהיה תרומה גדולה לא רק לעיצוב של החדר או החלל אלא גם לאווירה שתיווצר בו. עבור חדרי ילדים, למשל, אפשר לבחור בטפטים של דמויות מצוירות או כל אלמנט שקשור לעולמם של הילדים ואילו לסלון או לאזור הכניסה והמסדרון יתאים יותר טפט של אווירה עם אישהו דגם עדין ומונוטוני שלא יעייף את העיניים או יהיה צורם מדי במראה. בעזרת בחירה מושכלת וקפדנית אפשר לעצב את כל הבית בעזרת הטפטים.

Exit mobile version