Site icon פורטל תיירות ואיכות חיים

בחברת חכם משכנתאות מסבירים: למה חשוב להתייעץ עם מומחים לפני לקיחת הלוואה?

קרדיט תמונה: freepik

הלוואה היא פתרון טוב למי שזקוק לסכום כסף מיידי לטובת השקעה משתלמת בעתיד כמו רכישת דירה או סגירה מיידית של חוב. עם זאת, מדובר בחוזה ארוך טווח ובעל תנאים רבים שיש לשקול בזהירות לפני החתימה. לא בטוחים שאתם יודעים למה אתם נכנסים? תנו למומחים של חברת חכם משכנתאות לעשות לכם סדר

מהי הלוואה ומהן המטרות שלה?

הלוואה היא סכום כספי שגופי הלוואה ומימון נותנים ללקוחות פרטיים או עסקיים לפי תנאים המסוכמים מראש בחוזה. סכומי הלוואה שגרתיים הם בגובה של כמה עשרות אלפי שקלים, ויכולים להגיע גם לכמה מאות ואף לכמה מיליונים. ההלוואות נועדו בדרך כלל לכיסוי חובות, לפתיחת עסק או להגדלתו, או למימון מוקדם של רכישות, והלוואה הניתנת ללקוחות כדי לרכוש דירה או בית נקראת משכנתא. אפשר להשתמש בהלוואה לכל מטרה, כל עוד הבנק או הגורם המלווה מאשר את ההלוואה ולפי התנאים הנקבעים בין הצדדים. את ההלוואה הלקוח מחויב להחזיר בתשלומים חודשיים למשך פרק זמן מוגדר מראש, והוא נדרש גם לשלם תשלומי ריביות ותשלומים נוספים על עצם ההלוואה.

ממי אפשר לקבל הלוואה?

בדרך כלל אנשים פונים לבנקים השונים בארץ כדי לקבל הלוואה, אך יש עוד כמה גופים חוץ בנקאיים שאפשר לקבל מהם הלוואה, למשל חברות כרטיסי אשראי. לכל בנק יש יועץ הלוואות משלו, וגם לגופים אחרים יכולים להיות אנשי מקצוע כאלו, אך האינטרס שלהם הוא קודם כול ליצור עסקה משתלמת לצד השני. בחכם משכנתאות ממליצים שלא למהר ולהסכים להצעת ההלוואה הראשונה שאתם מקבלים, משום שאתם יכולים לקבל תנאים טובים יותר מגוף אחר.

שתי שאלות שכדאי לכם לשאול את עצמכם לפני שאתם לוקחים הלוואה

חושבים שכדאי לכם לקחת הלוואה? הינה שתי שאלות שאתם צריכים לשאול את עצמכם לפני כן:

סקר שוק וייעוץ מקצועי – רק מהטובים ביותר

כדי לדעת איזה בנק או גוף יוכל לתת לכם את ההצעה הטובה ביותר, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא סקר שוק. אם אתם לא יודעים בדיוק איך לעשות זאת – פנו למומחים שידאגו להכול בשבילכם. המומחים ייצגו אתכם אל מול מגוון הגופים המלווים בארץ ויפעל לטובת קבלת התנאים המשתלמים ביותר בשבילכם, למשל באמצעות התמקחות על תנאי החוזה. חברת חכם משכנתאות עוזרת ללקוחות זה כמה שנים במתן ייעוץ ובייצוג אל מול הבנקים והגורמים השונים, ופועלת אך ורק למען האינטרס של כל לקוח כדי שהוא יצא מרוצה ויקבל עסקה משתלמת עבורו.

סיכום

הלוואה היא חוזה לטווח ארוך המערב בתוכו סכום כסף רב, ולכן לפני שאתם נוקטים את הצעד של לקיחת הלוואה כדאי שתתייעצו עם המומחים בתחום. ייעוץ מטעם מומחה כמו חברת חכם משכנתאות יוכל להבטיח לכם שאתם על הדרך הנכונה לקבלת עסקה טובה, ונוסף על כך המומחה יוכל לייצג אתכם אל מול הבנקים ויתמקח בשמכם על התנאים.

Exit mobile version