מה חשוב לדעת שבוחרים חברת ניהול מומלצת?

 

מאחר שמנהלי נכסים משתנים באופן משמעותי בתחומי האחריות שלהם לניהול בניינים, חשוב מאוד להבין איך לבחור חברת ניהול מומלצת. מאמר זה מציג את מה שצריך לדעת כשבוחרים חברת ניהול נכסים מתאימה.לפני שנציג לפניכם את תחומי האחריות הסטנדרטים של חברות הניהול בישראל ועל חשיבות ההסכם בין הדיירים לבין חברת הניהול, חשוב להבין כי עליכם לבחור חברת ניהול בצורה קפדנית ומקצועית ולקחת בחשבון את כל הקריטריונים שיובילו לכך שהבניין שלכם יהיה שמור, מתוחזק, בטיחותי למגורים לאורך שנים. מומלץ להתייעץ עם אנשים שאתם מכירים או בניינים סמוכים שנעזרים בשירות של חברת ניהול מומלצת, להשוות בין כמה חברות כאלה, להשוות מחירים ורק אז לקחת החלטה שקולה. חברת הניהול תהיה אחראית על כל מה שקשור לתחזוקה הכללית והשוטפת של הבניין לרבות שירותי תחזוקה, ניקיון, שימור, שיפוצים, שינויים במבנה ועוד.

https://redbutton.org.il/  הכפתור האדום חברת ניהול ואחזקות לבניינים

תחומי אחריות סטנדרטיים של חברת ניהל מומלצת

תחומי האחריות של חברת ניהול מומלצת מכסים גביית דמי שכירות וועד בית, ושירותי תיקונים ותחזוקה לבניין. שירותי הגבייה מהווים את עיקר תפקיד נציגי חברת הניהול, ובהתאם להסכם השירות, הם יכולים לגבות את דמי השכירות וועד הבית או לפקח על ביצוע התשלומים על ידי נציג ועד הבית בבניין.

חברת ניהול מספקת שירותים לבנייני דירות, בתים עירוניים או בנייני משרדים. זהו תחום רחב אבל כל חברת ניהול מספקת שירותים שונים. אם תשכרו שירותי חברת ניהול מומלצת, תוכלו לשכור את השירותים לכל הבניין או לכמה יחידות בתוך בניין.

הסכמה מראש ובכתב על תנאי השירות

אם הטלתם על מנהל הנכס אחריות לשירות לבניין מלא שבבעלותכם, עם יחידות דיור רבות ושטחים חיצוניים, חשוב שתפרטו היטב את תנאי השירות בהסכם. ככל שאתם נותנים יותר תחומי אחריות למנהל הנכס, כך השירות שתקבלו יהיה מקיף ומקצועי יותר.

אבל חשוב להבין שהשירות נמשך רק כל עוד חברת ניהול מומלצת גובה בהצלחה שכר דירה ושכר ועד בית. גביית שכר ועד בית היא תהליך מורכב, אבל ככל שמנהל הנכס שלכם יותר מיומן בתחומו, אתם יודעים שהוא יעשה כל שניתן על מנת לוודא שדמי ועד הביית ייגבו בזמן ושהבניין יהיה מתוחזק כראוי, כולל תחזוקת השטחים החיצוניים הסובבים את הבניין.

ניסוח מוקפד של הסכם שירות עם חברת ניהול מומלצת

קיימות שיטות רבות לניסוח התנאים של הסכם שירות עם חברת ניהול מומלצת, וניסוח הום ישפיע באופן משמעותי על היקף השירות, תפקוד חברת הניהול ואיכות השירות.

מומלץ להימנע משפה שאינה ברורה בהסכם השירות, כדי שלא ניתן יהיה לפרש במעורפל סעיפים שונים בהסכם. נציגי חברת הניהול צריכים לדעת בבירור את תחומי האחריות שלהם, ולהקפיד על ביצוע מלוא תנאי ההסכם, אחרת, אתם מקבלים שירות שאינו מספק.

עוד כתבות מעניינות:

בלוג

נשנושים לתוך הלילה

רעבים? אוהבים להתפנק עם אוכל מבחוץ? יש לנו שלל המלצות טעימות במיוחד, שגם השעה המאוחרת ביותר לא תימנע מכם להשיג את הנשנושים האלה! כך שגם

בלוג

מדוע כל משרד זקוק למדפסת משולבת

ככל שהעולם הארגוני הופך יותר ויותר לדיגיטלי, לא ניתן להתעלם מהחשיבות של ציוד עסקי יעיל, איכותי וגמיש. תארו לעצמכם שיש לכם מכשיר יחיד שלא רק

בלוג

איך בוחרים מקום לניכיון צ'קים?

בעולם העסקים הדינאמי אותו כולנו מכירים, עסקים יכולים למצוא עצמם מתמודדים עם שלל תרחישים של חוסר במזומנים. זה יכול לקרות להם עקב התנהלות כלכלית לא