ניתוחי וטיפולי חזה

ניתוחי שד וטיפולים הם חלק ממה שנקרא טיפול בסרטן השד.

זהו הליך רפואי שניתן לעשות כדי להפחית את הסיכון להישנות הסרטן ולשפר את איכות החיים.

בנוסף, ניתן להשתמש בו גם לטיפול במצבים אחרים הקשורים לסרטן השד או כאמצעי מניעה. אלה כוללים כריתת שד, כריתת גוש, טיפולי הקרנות, כימותרפיה וטיפול ממוקד.

רוב הנשים שעברו ניתוחים אלו הצליחו להימנע מכל סיבוכים או תופעות לוואי עם טיפול נאות במהלך ההחלמה.

סרטן השד הוא ממאירות שכיחה.

זהו הסרטן השכיח ביותר בקרב נשים בארצות הברית. ניתן לחלק את סרטן השד לשני סוגים:

הסוג הראשון הוא סרטן שד חיובי לקולטן אסטרוגן (ER+), שהם רגישים להורמונים ולעיתים מגיבים לטיפולים הורמונליים. הסוג השני הוא סרטן שד שלילי לקולטני אסטרוגן (ER-), שאינם רגישים להורמונים ולעיתים אינם מגיבים לטיפולים הורמונליים.

הטיפול בסרטן השד ER+ כולל ניתוח וטיפול באנטי אסטרוגן, כגון טמוקסיפן או מעכבי ארומטאז. עבור ER- סרטן השד, אפשרויות הטיפול כוללות כימותרפיה או הקרנות עם או בלי ניתוח.

ישנן מספר אפשרויות כירורגיות שונות לטיפול בסרטן השד כולל כריתת גוש, תורן חלקי

הסוג הנפוץ ביותר של ניתוח חזה הוא כריתת גוש.

זה כאשר המנתח מסיר רק את הגידול, תוך השארת שוליים של רקמה תקינה סביבו. המנתח גם משאיר מאחוריו רקמה כלשהי כדי לתקן כל נזק שאולי התרחש במהלך הניתוח.

ניתוח זה נעשה בדרך כלל במסגרת חוץ וניתן להשלים אותו ביום אחד. המשמעות היא שהמטופלים יכולים לחזור הביתה באותו היום שבו הניתוח שלהם.

סרטן השד הוא בעיה בריאותית רצינית המשפיעה על נשים רבות ברחבי העולם.

בארצות הברית, סרטן השד הוא סוג הסרטן השכיח ביותר בנשים. ניתן לראות באתר של המרכז לניתוחי וטיפולי חזה

עם העלייה במקרי סרטן השד, חלה עלייה בביקוש לאפשרויות טיפול כירורגיות ותרופתיות. עם זאת, זה יכול להיות קשה למטופלים למצוא מידע על האפשרויות שלהם וכיצד להתחיל בטיפול.

מאמר זה דן בכמה מהסוגים השונים של ניתוחי חזה וטיפולים הזמינים למטופלים כיום.

ניתוח שד הוא הליך המבוצע לעיתים קרובות לטיפול בסרטן השד, גידולים שפירים או בעיות שד אחרות.

ישנם מספר סוגי ניתוחים שניתן לבצע בשדיים. אלו כוללים:

– כריתת שד (הסרת כל השד)

– כריתת לומפקטומיה (הסרה של חלק מהגידול)

– כריתת שד רדיקלית (הסרה של כל הרקמה מהשד)

– כריתת שד חלקית (הסרה של חלק מהרקמות מהשד).

סרטן השד היא מחלה הפוגעת בנשים, והיא עלולה להוביל למגוון טיפולים.

ניתוחים וטיפולים בחזה כוללים כריתת גוש, כריתת שד, שחזור שד, טיפול בקרינה, כימותרפיה וטיפול הורמונלי.

הטיפול הנפוץ ביותר בסרטן השד הוא כריתת גוש. בהליך זה, המנתח מסיר את הגידול עם שוליים של רקמה בריאה סביב הגידול. כריתת שד היא ניתוח שבו מסירים את כל השד או חלק ממנו. הליך זה יכול לשמש לטיפול בסרטן השד או למנוע ממנו לחזור באזורים אחרים בגוף.

צורת השחזור הנפוצה ביותר לאחר כריתת שד היא שחזור עצמי שבו משתמשים ברקמה טבעית מאזור אחר בגופך (כגון שומן) או רקמה סינתטית (כגון סיליקון) כדי להחליף רקמת שד שאבדה

עוד כתבות מעניינות:

זוגיות טובה
בלוג

כיצד תקשורת זוגית יכולה לשפר את מערכת היחסים שלכם?

יצירת מערכת יחסים מספקת ובריאה היא מסע הדורש מסירות, כבוד הדדי ובעיקר תקשורת יעילה. אמנות התקשורת הזוגית היא יותר מסתם החלפת מילים; מדובר בהבנת הרגשות, הרצונות והצרכים של האחר. במאמר זה, שכותרתו "כיצד תקשורת זוגית יכולה לשפר את מערכת היחסים שלכם?", אנו צוללים אל מהות התקשורת בין בני זוג. אנו חוקרים את חשיבותה, מציעים עצות מעשיות לשיפור ההיבט החיוני הזה של מערכת היחסים שלכם ומאירים כיצד תקשורת משופרת יכולה להעמיק את הקשר שלכם, ולהוביל לשותפות מספקת ואוהבת יותר.

בלוג

נשנושים לתוך הלילה

רעבים? אוהבים להתפנק עם אוכל מבחוץ? יש לנו שלל המלצות טעימות במיוחד, שגם השעה המאוחרת ביותר לא תימנע מכם להשיג את הנשנושים האלה! כך שגם

בלוג

מדוע כל משרד זקוק למדפסת משולבת

ככל שהעולם הארגוני הופך יותר ויותר לדיגיטלי, לא ניתן להתעלם מהחשיבות של ציוד עסקי יעיל, איכותי וגמיש. תארו לעצמכם שיש לכם מכשיר יחיד שלא רק

בלוג

איך בוחרים מקום לניכיון צ'קים?

בעולם העסקים הדינאמי אותו כולנו מכירים, עסקים יכולים למצוא עצמם מתמודדים עם שלל תרחישים של חוסר במזומנים. זה יכול לקרות להם עקב התנהלות כלכלית לא