סטודנט? רוצה לקבל הקלות מס?

רוצים לקבל החזרי מס מהלימודים? אם אתה סטודנט, יש כמה הקלות מס שאולי אינך מודע להן. אחת הדרכים שבהן תוכל לקבל החזר מס היא על ידי רכישת מוצרים או שירותים מסוימים. לדוגמה, אם תקנו מחשב, מחשב נייד או טאבלט מאושר ללימודים, הממשלה תחזיר לכם חלק מהכסף שהוצא עליו בצורה של החזר. אם אתה משתמש ברכב שלך למטרות עבודה והוא רשום על שמך, אז זה גם זכאי להטבה במס. אתה יכול גם לקבל החזר על דברים כמו מדי בית ספר וספרי לימוד אם הם משמשים למטרות הקשורות לעבודה.

החזרי מס מלימודים אקדמיים  יכולים להיות דרך מצוינת לממן את ההשכלה שלך. על מנת לקבל את החזר המס יש למלא טופס בשם T2202A. על מנת לזכות בהחזר מס, עליך לשלם שכר לימוד עבור תוכנית מזכה ולסיים לפחות מחצית מעומס הקורס. ההחזר מחושב כאחוז משכר הלימוד ששולמו והוא יינתן בשני תשלומים: אחד בסוף פברואר או מרץ ואחד אחר בסוף ספטמבר או אוקטובר.

החזר מס ממחקר יכול להיות דרך מצוינת להגדיל את החיסכון שלך. היתרונות של החזר מס ממחקר כוללים:

  • אתה מקבל כסף בחזרה מהממשלה, וזה תמיד נחמד!
  • אתה יכול להשתמש בכסף לכל מטרה שתרצה, כמו נסיעות או קניית רהיטים חדשים.
  • זו דרך קלה להשיג מזומנים נוספים מבלי לעבוד.

ניסיון לימודי בחו"ל יכול לספק חוויה חינוכית בעלת ערך לכל החיים. זה גם יכול להוביל לפעמים להחזר מס. מס הכנסה מעניק זיכוי מס עבור הוצאות שכר לימוד כשיר ששולמו או נגרמו על ידי הנישום בביצוע החינוך של הנישום. הזיכוי זמין עבור הוצאות כשרות המשולמות עבור תקופה אקדמית המתחילה בשנת 2018 ומסתיימת בשנת 2020. מקורות מימון מסוימים עשויים גם לספק סיוע נוסף בעלויות אלה, כגון מענקים, מלגות, מלגות, סיוע הניתן על ידי המעסיק או מקורות סיוע אחרים מארגונים ממשלתיים או לא ממשלתיים.

החזרי מס מלימודים

החזרי מס מלימודים הם הכסף שסטודנט יכול לתבוע בחזרה מהחזר המס שלו. זה יכול להיות עבור שכר לימוד, לינה, נסיעות או כל הוצאה אחרת הקשורה ללימודים. על מנת לזכות בהחזר מס מהלימודים, עליך לשלם עבור ההוצאות באותה שנה שבה בוצע המחקר והוצאות אלו חייבות להיות גבוהות מ-5000 פאונד. אם אתה סטודנט במשרה מלאה, אז אתה זכאי להחזר מס של עד 4000 פאונד לשנה. אם אתה סטודנט במשרה חלקית, המגבלה השנתית שלך היא 2000 פאונד.

אם אתה סטודנט, אז אתה זכאי לקבל החזרי מס מהלימודים. עם זאת, חשוב שתדע מתי תוכל לתבוע את ההחזר. ישנם ארבעה סוגים של החזרי מס שסטודנטים יכולים לתבוע: שכר לימוד, ריבית הלוואת סטודנטים, מס הכנסה ומענק חיסכון לחינוך בקנדה. החזר שכר הלימוד הינו עבור שכר הלימוד ששולמו במהלך השנה בה תובע הסטודנט החזר. החזר הריבית על הלוואת סטודנט הוא עבור הריבית ששולמה על הלוואת סטודנט מזכה בשנה בה הם דורשים החזר. החזר מס הכנסה הוא עבור מיסי הכנסה ששולמו על הכנסה ממלגה או מלגה שהרוויח בקנדה אדם זכאי במהלך שנת המיסוי שבה הוא תובע החזר. ניתן לתבוע את מענק החיסכון בחינוך בקנדה (CESG).

עוד כתבות מעניינות:

זוגיות טובה
בלוג

כיצד תקשורת זוגית יכולה לשפר את מערכת היחסים שלכם?

יצירת מערכת יחסים מספקת ובריאה היא מסע הדורש מסירות, כבוד הדדי ובעיקר תקשורת יעילה. אמנות התקשורת הזוגית היא יותר מסתם החלפת מילים; מדובר בהבנת הרגשות, הרצונות והצרכים של האחר. במאמר זה, שכותרתו "כיצד תקשורת זוגית יכולה לשפר את מערכת היחסים שלכם?", אנו צוללים אל מהות התקשורת בין בני זוג. אנו חוקרים את חשיבותה, מציעים עצות מעשיות לשיפור ההיבט החיוני הזה של מערכת היחסים שלכם ומאירים כיצד תקשורת משופרת יכולה להעמיק את הקשר שלכם, ולהוביל לשותפות מספקת ואוהבת יותר.

בלוג

נשנושים לתוך הלילה

רעבים? אוהבים להתפנק עם אוכל מבחוץ? יש לנו שלל המלצות טעימות במיוחד, שגם השעה המאוחרת ביותר לא תימנע מכם להשיג את הנשנושים האלה! כך שגם

בלוג

מדוע כל משרד זקוק למדפסת משולבת

ככל שהעולם הארגוני הופך יותר ויותר לדיגיטלי, לא ניתן להתעלם מהחשיבות של ציוד עסקי יעיל, איכותי וגמיש. תארו לעצמכם שיש לכם מכשיר יחיד שלא רק

בלוג

איך בוחרים מקום לניכיון צ'קים?

בעולם העסקים הדינאמי אותו כולנו מכירים, עסקים יכולים למצוא עצמם מתמודדים עם שלל תרחישים של חוסר במזומנים. זה יכול לקרות להם עקב התנהלות כלכלית לא