צילום אירוע ברית אולמי אנאל פתח תקווה

אחד הרגעים המרגשים בברית מילה הינו הרגע שהסבא ישב סנדק בכיסא אליהו הנביא, ובנו הגיש לו את נכדו ותוך כדי הסבא מנשק את מצחו של אבי הילד והייתה התרגשות בקהל, וזו הייתה חוויה שאי אפשר לשכוח. לראות 3 דורות במעמד אחד, אלו רגעים שחייב לנצור אותם לעד.

כשמחפשים צלם לברית בפתח תקווה יש לשים דגש על כמה נושאים מכיוון שאתם רוצים להיזכר ברגעים האלה בעוד כמה שנים כשהילד יגדל וירצה לראות תמונות כשהיה תינוק. ואחת ההמלצות היא לחפש מקום קרוב לציר מרכזי מכיוון שהאירוע מתקיים בשעות הצהריים ויש עומס בכבישים, וכדי שהאורחים ימצאו מהר את המקום החליטו את אולם או מסעדה שקרובים לכביש ראשי ושיש לו חנייה כדי שהאורחים לא יתעכבו בחיפוש חנייה.

קבלת פנים וצילומים מקדימים

ברוב האירועים היום בעיקר באירוע ברית נהוג לעשות צילומים מוקדמים לקבלת הפנים עם האנשים הקרובים ביותר מכיוון שאתם רוצים את הרבע שעה או חצי שעה עם ההורים שלכם להצטלם וגם לקבל עזרה לפני שהאורחים מגיעים, לדוגמא באחד הצילומים של ההורים עם התינוק כאשר האב מניח את ידו על התינוק כאילו אומר אני כאן בשבילך ואשמור עליך תמיד.  הינה דוגמא לצלם אירועים מקצוען שיודע לתפוס את הרגעים החשובים והמרגשים. וכשהחגיגה תתחיל תוכלו להיות בטוחים שיש לכם תמונות עם האנשים החשובים.

קבלת פנים התחילה ואתם מתרגשים לפגוש את המשפחה והחברים ולהראות להם את התוספת החדשה למשפחה. ואתם מתמלאים גאווה ונחת מהמחמאות והפגנת השמחה מצד האורחים.

טקס הברית

קרדיט תמונה: סטאס מוזיקוב- צלם/אומן

תוך כדי שאבי התינוק מקבל לידיו את התינוק על הכרית ניתן להבחין בדאגה על פניה של אם התינוק למה שעתיד לקרות בטקס ואחותה ניגשת לתמוך בה במהלך החיתוך ולקול קריאת הפסוק "אם אשכחך ירושלים תשכח ימיני, תדבק לשוני לחיכי אם לא אזכרני אם לא אעלה את ירושלים על ראש שמחתי." והקהל עונה לו " שמע ישראל ה" אלוהינו ה"אחד"

ולאחר שהאב ממנה את המוהל לשליח מצווה צלם הברית מתמקד בביצוע המצווה וכולם מתרגשים וקולות שירה ושמחה נשמעים לאחר הכרזת שם התינוק. ההורים סוף סוף נרגעים מכיוון שהיו בלחץ ועכשיו הם יכולים ליהנות מין האירוע.

כשמחפשים צילום לברית מילה בפתח תקווה בדקו עם הצלם האם הוא מכיר את מקום האירוע ואם הוא מגיע לפני הזמן להתארגן במקום וזה חשוב. מכיוון שאם הוא מכיר את המקום אז הוא כבר ידע היכן למקם את הציוד שלו והוא מכיר את התאורה שיש במקום. הגעה לפני הזמן למקום האירוע יש חשיבות מאחר שיש צורך להתארגן ולא לעשות זאת בחיפזון. כמו כן להגיע עם גיבוי של ציוד למקרה של תקלות לא צפויות.

לסיום נאחל להורי התינוק משל טוב ושיזכו לגדלו בנחת.

עוד כתבות מעניינות:

זוגיות טובה
בלוג

כיצד תקשורת זוגית יכולה לשפר את מערכת היחסים שלכם?

יצירת מערכת יחסים מספקת ובריאה היא מסע הדורש מסירות, כבוד הדדי ובעיקר תקשורת יעילה. אמנות התקשורת הזוגית היא יותר מסתם החלפת מילים; מדובר בהבנת הרגשות, הרצונות והצרכים של האחר. במאמר זה, שכותרתו "כיצד תקשורת זוגית יכולה לשפר את מערכת היחסים שלכם?", אנו צוללים אל מהות התקשורת בין בני זוג. אנו חוקרים את חשיבותה, מציעים עצות מעשיות לשיפור ההיבט החיוני הזה של מערכת היחסים שלכם ומאירים כיצד תקשורת משופרת יכולה להעמיק את הקשר שלכם, ולהוביל לשותפות מספקת ואוהבת יותר.

בלוג

נשנושים לתוך הלילה

רעבים? אוהבים להתפנק עם אוכל מבחוץ? יש לנו שלל המלצות טעימות במיוחד, שגם השעה המאוחרת ביותר לא תימנע מכם להשיג את הנשנושים האלה! כך שגם

בלוג

מדוע כל משרד זקוק למדפסת משולבת

ככל שהעולם הארגוני הופך יותר ויותר לדיגיטלי, לא ניתן להתעלם מהחשיבות של ציוד עסקי יעיל, איכותי וגמיש. תארו לעצמכם שיש לכם מכשיר יחיד שלא רק

בלוג

איך בוחרים מקום לניכיון צ'קים?

בעולם העסקים הדינאמי אותו כולנו מכירים, עסקים יכולים למצוא עצמם מתמודדים עם שלל תרחישים של חוסר במזומנים. זה יכול לקרות להם עקב התנהלות כלכלית לא