שיש למטבח: מגוון אפשרויות שימוש ועיצוב

 

מעצבים רבים מעודדים בעלי בתים להגביל את השימוש של שיש למטבח רק לאזור העבודה במטבח, מכיוון שהאופי של האבן הפופולרית הזו גורם לה להיראות בלתי מעשית עבור אזורים שמאופיינים בתנועה עמוסה. זוהי הנחה שגויה, כי העיצובים המרהיבים של שיש למטבח ומגוון אפשרויות השימוש בו מוצגים באופן הטוב ביותר ביישומים גדולים במטבח, מעבר לאזור העבודה, וניתן לבחור סוג של שיש קל לתחזוקה ומעוצב היטב לשימוש בחיי היומיום. למעשה, לבחירת שיש למטבח יש המון השפעה על איכות המטבח גם בהיבט העיצובי וגם בהיבט הפונקציונלי. מדובר במוצר שצריך לחשוב לגביו לא מעט משום שהוא משרת אותנו נאמנה לאורך זמן. לכן, שווה להשקיע מחשבה, זמן ואפילו כסף במשטח איכותי ולא להקל בבחירה ראש.

ההיסטוריה של השיש

במשך מאות שנים, שיש למטבח היה סימן ההיכר של יוקרה וקלאסיקה. מארכיטקטורה ועד יצירות אמנות, שיש הוא חומר בניין אידיאלי מכיוון שהוא מסוגל לשאת משקל עצום. רק תחשבו על כל עמודי השיש באדריכלות העתיקה!

שיש הוא אבן מטמורפית, שנוצרת כאשר אבן גיר נתונה לכמויות עצומות של חום ולחץ למשך פרקי זמן ארוכים. השימוש בשיש היום עדיין נפוץ באדריכלות, בבניינים מסחריים, בבתי כנסת ובמטבחים, בחדרי אמבטיות ובריצוף ביתי.

סגנונות שיש למטבח

למרות ששיש לבן פופולרי ביותר בתחום האבן הטבעית, הוא מגיע במגוון רחב של גבנים, מירוק עז, דרך כחול טרופי קריר ועד סקויה חום ארצי. לשיש קאררה, למשל, יש ברוב המקרים את האפשרות המתאימה לתקציב. הוא מעוצב בסגנון עדין, עם מראה אחיד, אם כי לעתים קרובות ניתן למצוא לוחות עם ורידים דרמטיים יותר.

שיש למטבח בסגנון מלוטש מעניק את אותו סגנון עיצוב מבריק פופולרי שמדגיש את הלבן הבהיר ואת הניצוץ של האבן. זוהי האפשרות הפופולרית ביותר, מכיוון שהיא מעניקה לאבן מראה יוקרתי, וזהו סוג שיש קל לניקוי, והוא משדרג במהירות את מראה המטבח שלכם.

https://aven-s.co.il/ AVEN המרכז לשיש ואבן

שיש מושחז

שיש למטבח בסגנון מושחז זמין בגימור מאט שמשתנה מעיצוב שטוח לחלוטין לחצי מאט, וזהו סגנון עיצוב קצת יותר סלחני בכל הנוגע לשפשופים ושריטות, ומתאים היטב למטבח מכיוון שהוא מציע מראה רך וחמים, ולא בתולי וטהור סטרילי.

האפשרות האחרונה, של שיש למטבח בסגנון עור, מעניק סגנון עיצוב טבעי, עם מרקם משתנה שמחקה את תנועת האבן הטבעית באופן מושלם להדגשת האסתטיקה. בדומה לאבן מושחזת, אבן עור אינה מראה סימני מים, טביעות אצבע או שריטות.

אילו שיקולים יש לקחת בחשבון בבחירת שיש?

יש כמה שיקולים מרכזיים שיש לקחת בחשבון שבוחרים שיש למטבח ביניהם סוג השיש, איכות השיש, תחזוקה וניקיון שלו, גימור, צבע, מחיר, עובי, ספק שיש וכמובן אחריות והתקנה. מומלץ להכיר את סוגי השיש השונים הקיימים בשוק, להבין את היתרונות אל מול החסרונות ורק אז לקחת החלטה.

 

עוד כתבות מעניינות:

זוגיות טובה
בלוג

כיצד תקשורת זוגית יכולה לשפר את מערכת היחסים שלכם?

יצירת מערכת יחסים מספקת ובריאה היא מסע הדורש מסירות, כבוד הדדי ובעיקר תקשורת יעילה. אמנות התקשורת הזוגית היא יותר מסתם החלפת מילים; מדובר בהבנת הרגשות, הרצונות והצרכים של האחר. במאמר זה, שכותרתו "כיצד תקשורת זוגית יכולה לשפר את מערכת היחסים שלכם?", אנו צוללים אל מהות התקשורת בין בני זוג. אנו חוקרים את חשיבותה, מציעים עצות מעשיות לשיפור ההיבט החיוני הזה של מערכת היחסים שלכם ומאירים כיצד תקשורת משופרת יכולה להעמיק את הקשר שלכם, ולהוביל לשותפות מספקת ואוהבת יותר.

בלוג

נשנושים לתוך הלילה

רעבים? אוהבים להתפנק עם אוכל מבחוץ? יש לנו שלל המלצות טעימות במיוחד, שגם השעה המאוחרת ביותר לא תימנע מכם להשיג את הנשנושים האלה! כך שגם

בלוג

מדוע כל משרד זקוק למדפסת משולבת

ככל שהעולם הארגוני הופך יותר ויותר לדיגיטלי, לא ניתן להתעלם מהחשיבות של ציוד עסקי יעיל, איכותי וגמיש. תארו לעצמכם שיש לכם מכשיר יחיד שלא רק

בלוג

איך בוחרים מקום לניכיון צ'קים?

בעולם העסקים הדינאמי אותו כולנו מכירים, עסקים יכולים למצוא עצמם מתמודדים עם שלל תרחישים של חוסר במזומנים. זה יכול לקרות להם עקב התנהלות כלכלית לא