הגיע הזמן לעשות סדר בתיק הביטוח

האם אתם יודעים אילו ביטוחים יש לכם? ככל הנראה שלא ממש. קיימים לא מעט ביטוחים שנועדו להגן עלינו מכל מיני מצבים שונים. אך כדי שתוכלו ללכת לישון בראש שקט יהיה עליכם לעשות לעצמכם סדר בתיק הביטוח. כמובן שאתם לא יכולים לעשות את העבודה בעצמכם, אלא לפנות לחברה מקצועית. כך תוכלו לדעת כי לא תמצאו את עצמכם במצב שבו הלכתם לאיבוד עם כל הביטוחים. בסופו של יום הביטוח נועד על מנת לאפשר לכם לדעת כי אתם מוגנים. מי אמר לכם כי אתם מוגנים באמת? את זה תוכלו לדעת רק לאחר הסדר בתיק הביטוח.

 

למה צריך לעשות סדר בתיק הביטוח?

סדר בתיק הביטוח נועד על מנת שתוכלו לדעת כי אתם באמת מכוסים מכף רגל ועד ראש. עד שלא תעשו סדר בתיק הביטוח לא תוכלו לדעת כי יש לכם ביטוח לכל מקרה. לעיתים תוכלו לחשוב שיש לכם ביטוחים מסוימים, אך בפועל הם לא יהיו קיימים.

סיבה נוספת היא שתוכלו לחסוך כסף על הוצאות מיותרות בגין ביטוחים כפולים. לא מעט פעמים תמצאו את עצמכם סוגרים ביטוח שכבר יש ברשותכם. המשמעות היא שאתם משלמים פעמיים על אותו הביטוח, רק שהוא מסופק לכם דרך חברות שונות.

אם כל זה לא מספיק לכם, קחו בחשבון כי תמיד טוב לעשות סדר בכל הביטוחים שיש לכם. כמו שעושים סדר בארון או בכל מקום אחר, כך תוכלו לעשות סדר בביטוחים שלכם. אחרי שתעשו קצת סדר, לא מעט מסימני השאלה ייעלמו ואת מקומכם יחליפו סימני קריאה ברורים.

 

היכן ניתן לעשות סדר בכל הביטוחים?

כיום קיימות לא מעט פלטפורמות שמאפשרות לכם לבצע סדר בכל הביטוחים. בין אם תרצו לעשות זאת דרך הר הביטוח של משרד האוצר או כל אתר אחר. העיקר שתוכלו לראות בצורה מוחשית פירוט של כל הביטוחים שיש ברשותכם. מיד לאחר מכן תוכלו למצוא את עצמכם במצב שבו אתם בעמדת שליטה. תוכלו להסיר את כל הביטוחים שהם אינם רלוונטיים עבורכם. כמובן שתצטרכו לטפל גם בכל הביטוחים הכפולים שגורמים לכם להוציא כסף מבלי שתהיה לכך סיבה מוצדקת. כל אחד יכול לבחור את האתר שיהיה לו הכי נוח.

 

כמה עולה לבצע סדר בתיק הביטוח?

 

ברוב המקרים תוכלו לעשות סדר בתיק הביטוח שלכם מבלי לשלם על כך. המסלקה הפנסיונית ביחד עם עוד אתרים אחרים מציעים לכם לקבל מידע בחינם. אך גם אם תצטרכו לשלם סכום סמלי על השירות, קחו בחשבון כי התמורה בסופו של יום תהיה גדולה יותר. תוכלו לדעת בדיוק מה קורה ואילו ביטוחים תצטרכו לבטל. באמצעות הסדר שאתם עושים, תוכלו לדעת אילו ביטוחים חסרים לכם. אחרי שעושים סדר פעם אחת תוכלו לדעת כי אתם בטוחים מכף רגל ועד ראש.

עוד כתבות מעניינות:

זוגיות טובה
בלוג

כיצד תקשורת זוגית יכולה לשפר את מערכת היחסים שלכם?

יצירת מערכת יחסים מספקת ובריאה היא מסע הדורש מסירות, כבוד הדדי ובעיקר תקשורת יעילה. אמנות התקשורת הזוגית היא יותר מסתם החלפת מילים; מדובר בהבנת הרגשות, הרצונות והצרכים של האחר. במאמר זה, שכותרתו "כיצד תקשורת זוגית יכולה לשפר את מערכת היחסים שלכם?", אנו צוללים אל מהות התקשורת בין בני זוג. אנו חוקרים את חשיבותה, מציעים עצות מעשיות לשיפור ההיבט החיוני הזה של מערכת היחסים שלכם ומאירים כיצד תקשורת משופרת יכולה להעמיק את הקשר שלכם, ולהוביל לשותפות מספקת ואוהבת יותר.

בלוג

נשנושים לתוך הלילה

רעבים? אוהבים להתפנק עם אוכל מבחוץ? יש לנו שלל המלצות טעימות במיוחד, שגם השעה המאוחרת ביותר לא תימנע מכם להשיג את הנשנושים האלה! כך שגם

בלוג

מדוע כל משרד זקוק למדפסת משולבת

ככל שהעולם הארגוני הופך יותר ויותר לדיגיטלי, לא ניתן להתעלם מהחשיבות של ציוד עסקי יעיל, איכותי וגמיש. תארו לעצמכם שיש לכם מכשיר יחיד שלא רק

בלוג

איך בוחרים מקום לניכיון צ'קים?

בעולם העסקים הדינאמי אותו כולנו מכירים, עסקים יכולים למצוא עצמם מתמודדים עם שלל תרחישים של חוסר במזומנים. זה יכול לקרות להם עקב התנהלות כלכלית לא