עבודה בחול אחרי צבא עם חברת BEST JOB

השתחררתם מהצבא. כמה זה מרגש. בין אם אתם מאלה שנהנו בצבא והרגישו תחושת סיפוק, מיצוי ובין אם אתם מאלה שהכינו טבלת יאוש ורק היו עסוקים בלהעביר את הזמן עד היום הזה, אתם בטח מתחילים לחשוב על מה תעשו עכשיו. צעירים רבים המשתחררים מהצבא שואלים את עצמם שאלות רבות ומגוונות כמו למשל האם כדאי להם להתחיל ללמוד ישר וליסוע לטייל אחרי שיש להם כבר תעודה או תואר ראשון בכיס, האם כדאי להם לפנות למשרה במסגרת העבודה המועדפת ולקבל מענק או אולי עבודה בחול עם חברת בסט גוב אחרי צבא זה בול מה שמתאים להם. אז הפעם בחרנו לדבר באופציה האחרונה שבה אמנם לא הרבה ישראלים בוחרים אבל אלה שכן עושים את זה ממגוון של סיבות.

 

אז מהם היתרונות של עבודה בחול אחרי צבא?

      אדון לעצמכם זהו, במשך כמה שנים היה מישהו שעמד לכם על הראש ואמר לכם כל הזמן מה לעשות. נגמר. עכשיו אתם לוקחים אחריות על עצמכם ועל החיים שלכם וזו הזדמנות מופלאה בשבילכם לצאת אל העולם, לחוות, להנות, להכיר ולעשות את אחד הדברים הכי טובים שאתם יכולים לעשות לעצמכם. לטוס, לגור ולעבוד בחול.

      אנגלית זה MUST – אנחנו חיים בעידן שבו השפה האנגלית היא פשוט הכרחית. אם בעבר זה היה מספיק ונחמד לדעת אנגלית בסיסית, היום מי שהאנגלית שלו לא ברמה ממש גבוהה נשאר מאחור מבחינה מקצועית. עבודה בחול אחרי צבא תאפשר לכם לשפר את האנגלית שלכם בכמה רמות וזה לא משנה לאן תעברו. בכל מקום מדברים אנגלית. בנוסף, אם תעברו למקום כמו ספרד או צרפת, תוכלו להנות מלמידת שפה נוספת. אל תגבילו את עצמכם באפשרויות, אתם יכולים לעשות הכל ולהגשים חלומות.

      אחלה כסף משכורת ממוצעת לחייל משוחרר בישראל עומדת על סכום של בין 6,000-10,000 שח. כן גם בעבודות פיזיות לא מרוויחים כל כך הרבה כמו שאתם חושבים. לכן, נסיעה לחול היא הזדמנות מצוינת בשבילכם להרויח כסף מעולה וגם לחסוך אותו. למשל, יש משרות כמו עבודה בעגלות, עבודה בתור בייביסיטר וכדומה שאתם לא רק מקבלים משכורת של כמה אלפי יורואים או דולורים אלא גם מקבלים תנאים מעולים של מגורים, מחיה, נסיעות וזה כמובן חיסכון אדיר בשבילכם.

 

כמובן שלעבודה בחול יש עוד המון יתרונות כמו חיזוק הביטחון והדימוי העצמי שלכם, יצירת אינספור חוויות מדליקות שלא בטוח שתוכלו לצבור במקום אחר ועוד.

 

אז מאיפה מתחילים?

כעת עליכם לחשוב במה אתם רוצים לעבוד, מה יכול להתאים לאישיות שלכם ולתרום לכם גם לעתיד ולא פחות חשוב איפה בא לכם לגור. העולם הוא גדול ויש המון אפשרויות. בשלב הבא תוכלו לחשוב מי יעזור לכם בתהליך, לנסות לדבר עם אנשים מרחוק ורק אז לקחת החלטה.

 

 

 

 

 

 

עוד כתבות מעניינות:

בלוג

נשנושים לתוך הלילה

רעבים? אוהבים להתפנק עם אוכל מבחוץ? יש לנו שלל המלצות טעימות במיוחד, שגם השעה המאוחרת ביותר לא תימנע מכם להשיג את הנשנושים האלה! כך שגם

בלוג

מדוע כל משרד זקוק למדפסת משולבת

ככל שהעולם הארגוני הופך יותר ויותר לדיגיטלי, לא ניתן להתעלם מהחשיבות של ציוד עסקי יעיל, איכותי וגמיש. תארו לעצמכם שיש לכם מכשיר יחיד שלא רק

בלוג

איך בוחרים מקום לניכיון צ'קים?

בעולם העסקים הדינאמי אותו כולנו מכירים, עסקים יכולים למצוא עצמם מתמודדים עם שלל תרחישים של חוסר במזומנים. זה יכול לקרות להם עקב התנהלות כלכלית לא