ציוד ייבוש חול להתמודדות עם בעיות ייחודיות

 

כדי להשתמש בחול לתהליכי ייבוש, לא ניתן להשתמש בחול שנכרה מאדמה; יש לנקות אותו, לעבד ולהעביר אותו תהליך של ייבוש חול, שמייצג מערך אתגרים ייחודי בגלל האיכויות של גרגרי חול.

חספוס ושחיקה

נייר זכוכית משמש לצמצום או החלקה מסיבה מסוימת, ועיבוד או ייבוש חול בתפזורת פועל כמו כמות ענקית של נייר זכוכית כנגד ציוד. יש לבנות ציוד על מנת לעמוד בפני השחיקה שתתרחש כתוצאה מכך שגרגרי חול נעים על פניו.

בהתאם לשימוש בחול, יתכן שיהיה צורך להשתמש בגרגרים מחוספסים ושוחקים על מנת שיגזרו יחדיו ויידבקו בחומרים, בעוד שאחרים זקוקים לגרגרי חול חלקים ועגולים שזורמים בקלות יותר. תהליך זה משפיע על האופן שבו החול ישפשף גם את הציוד.

סוג החול שמשמש לתהליכי ייבוש

חול שמתאים לתהליכי ייבוש חול הוא סוג חול שיש לכרות או לחפור, או לקחת מאזורים שונים, כלומר, הוא כולל חומרים שאינם חול. חפצים זרים אלה צריכים להיות מסוננים ויש לשטוף אותם מהחול באמצעות מסנני חול תעשייתיים.

לעתים קרובות סלעי חול נמכרים ומשמשים כחצץ. החול השטוף הרטוב עובר לאחר מכן במייבש חול על מנת להגיע לאחוזי הלחות הניתנים לשימוש. מכרות חול רבים נמצאים באזורים קרים מאוד בעולם, והחול מגיע לעיבוד כגושים קפואים, שצריכים לעבור במייבש חול על מנת להתחמם ולהתפרק לפני תהליך הייבוש.

חלקיקים עדינים כבדים

הצפיפות והמשקל של החול הם שהופכים אותו לכל כך שימושי ביישומים תעשייתיים, ומתאים לעיבוד או ייבוש חול. חול הוא חלקיקים קטנים ודקים, אבל משקלו עצום כאשר מתמודדים עם כמויות החול הגדולות שעוברות בציוד לייבוש החול. הציוד חייב להיבנות כך שיעמוד במשקל זה ועל מנת להעביר עליו עומסים גדולים יותר במקרה של תנאים קשים.

לקבלן בניין יש ניסיון של עשרות שנים בעבודה עם ציוד ייחודי לתעשיית ייבוש חול ועיבודו, והמהנדסים דואגים שהציוד יעמוד בדרישות הקשות שחול יוצר. אם אתם צריכים ציוד לייבוש ועיבוד חול, צרו קשר עכשיו עם המומחים בתחום על מנת לראות איך הם יכולים לסייע.

ייבוש חול במצבים של רטיבות

לא פעם קורים מצבים של נזילות ורטיבות שחודרת מתחת לבלטות. כתוצאה מכך החול מתרטב ואז יש צורך להעביר אותו תהליכי ייבוש מיוחדים. את חומרת הבעיה בדרך כלל קובעים בעזרת מומחה לאיטום, המומחה מבין את מקור הבעיה באמצעות הידע, ייבוש חול על ידי השכרת יבשנים הניסיון והמכשור שברשותו. לאחר שמבינים את חומרת הבעיה ניתן לגשת לתהליכי ייבוש ושיקום נזקים שנוצרה כתוצאה ממגע עם המים.

לסיכום, ייבוש חול הוא תחום מורכב שנוגע במגוון של היבטים.

עוד כתבות מעניינות:

בלוג

נשנושים לתוך הלילה

רעבים? אוהבים להתפנק עם אוכל מבחוץ? יש לנו שלל המלצות טעימות במיוחד, שגם השעה המאוחרת ביותר לא תימנע מכם להשיג את הנשנושים האלה! כך שגם

בלוג

מדוע כל משרד זקוק למדפסת משולבת

ככל שהעולם הארגוני הופך יותר ויותר לדיגיטלי, לא ניתן להתעלם מהחשיבות של ציוד עסקי יעיל, איכותי וגמיש. תארו לעצמכם שיש לכם מכשיר יחיד שלא רק

בלוג

איך בוחרים מקום לניכיון צ'קים?

בעולם העסקים הדינאמי אותו כולנו מכירים, עסקים יכולים למצוא עצמם מתמודדים עם שלל תרחישים של חוסר במזומנים. זה יכול לקרות להם עקב התנהלות כלכלית לא