החלפת תריס אלומיניום

 

התריסים מהווים דבר חשוב ביותר בכל חלון. השימוש בתריסים הוא יומיומי ואינטסנסיבי. פותחים אותם, סוגרים אותם והם ללא ספק נשחקים במהלך הזמן. אחת התקלות הנפוצות ביותר בתריסים היא בעיה בשלבים. לא פעם הבעיה המדוברת גורמת לכך שיש צורך להחליף תריס או אפילו כמה תריסים. אם מדובר על תריסים באלומיניום, חשוב מאוד שתדעו שהחלפת תריס אלומיניום חייבת להתבצע בצורה המקצועית והטובה ביותר שיכולה להיות.

מדוע שלבי התריס נופלים?

תריסי רפפה או חלונות אלומיניום בעלי שלבים שנפתחים ונסגרים על ציר הם התריסים הנפוצים ביותר בישראל. כיום ניתן למצוא תריסים מעין אלה העשויים מפלסטיק או מאלומיניום, כאשר אחת הבעיות הנפוצות ביותר בתריסים הללו היא התופסנים שמצויים בכל שלב בתריס מתקלקלים ומקבעים את התריס לציר. החלקים הרגישים ביותר בתריס הם ללא ספק התופסנים, לא פעם הם עשויים מפלסטיק והם ממוקמים בשני הצדדים של התריס ומחברים אותם למוט שמחובר לאורך התריס וזז למעלה ולמטה דבר המאפשר לפתוח ולסגור את התריסים. בעוד שבתריס פלסטיק ניתן לכופף את השלבים ולשלוף אותם החוצה, שלבי תריס אלומיניום לא ניתנים לכיפוף בשל אופי החומר הנוקשה יותר של האלומיניום ועל כן, לא פעם התריסים מתקלקלים ואף יוצאים ממקומם בשל שימוש אינטנסיבי וממושך.

כיצד מחליפים תריס אלומיניום?

אם יש לכם בעיה עם אחד מהתריסים הדורשת להחליף אותו, יש להוציא את התריס כולו בצורה זהירה.  בצד חלון האלומיניום לרוב מצויים ברגים ששולטים על הקיבוע של מסגרת התריס. אם בוחרים באחד מצדי החלון ופותחים את הברגים שממוקמים בצדו, ניתן להוציא אותם מהמסגרת. במצב שכזה כאשר אחד מצדי המסגרת פתוח נוצר רווח שמאפשר לשלוף את כל שלבי התריס החוצה ולהחליף אותם בשלבים חדשים או רק את השלב הרלוונטי להחלפה. מדובר על עבודה מורכבת שדורשת איש מקצוע המומחה בתחום.

באיזה תריס יש להחליף תריס אלומיניום?

אם אתם מעוניינים לחסוך בהחלפת התריס הזמינו קבלן אלומיניום ולבחור במקום תריס האלומיניום שניזוק תריס פלסטיק, כדאי שתדעו שבהחלט לא כדאי לכם לעשות את זה. ראשית כל, הדבר פוגע באסתטיקה ובהרמוניה של החלון. גם אם מדובר על חלון צדדי בבית שפחות ניכר לעין, עדיין לא כדאי לעשות את זה. מלבד זאת, תריסי האלומיניום הם הרבה יותר איכותיים מתריסי פלסטיק ועל כן, החלפה של תריס אלומיניום בתריס פלסטיק אמנם תעלה לכם פחות אך יתכן מאוד שתוך פרק זמן תדרשו להחליף שוב את התריס כיוון שהוא יינזק או ייפגם וזה בהחלט לא כדאי.

כיצד בוחרים אנשי מקצוע לצורך החלפת תריס אלומיניום

אם אתם זקוקים להחלפת תריס אלומיניום בחלון שלכם, חשוב מאוד שתבחרו את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. עליכם לבדוק איזה אנשי מקצוע מומחים בתחום התקנת תריסי אלומיניום, תיקון תריסי אלומיניום והחלפת תריסי אלומיניום. יש לוודא כי יש להם המלצות ומוניטין בתחום. עבודה לא מספיק מקצועית עלולה להסב לכם נזק לחלון כולו.

עוד כתבות מעניינות:

זוגיות טובה
בלוג

כיצד תקשורת זוגית יכולה לשפר את מערכת היחסים שלכם?

יצירת מערכת יחסים מספקת ובריאה היא מסע הדורש מסירות, כבוד הדדי ובעיקר תקשורת יעילה. אמנות התקשורת הזוגית היא יותר מסתם החלפת מילים; מדובר בהבנת הרגשות, הרצונות והצרכים של האחר. במאמר זה, שכותרתו "כיצד תקשורת זוגית יכולה לשפר את מערכת היחסים שלכם?", אנו צוללים אל מהות התקשורת בין בני זוג. אנו חוקרים את חשיבותה, מציעים עצות מעשיות לשיפור ההיבט החיוני הזה של מערכת היחסים שלכם ומאירים כיצד תקשורת משופרת יכולה להעמיק את הקשר שלכם, ולהוביל לשותפות מספקת ואוהבת יותר.

בלוג

נשנושים לתוך הלילה

רעבים? אוהבים להתפנק עם אוכל מבחוץ? יש לנו שלל המלצות טעימות במיוחד, שגם השעה המאוחרת ביותר לא תימנע מכם להשיג את הנשנושים האלה! כך שגם

בלוג

מדוע כל משרד זקוק למדפסת משולבת

ככל שהעולם הארגוני הופך יותר ויותר לדיגיטלי, לא ניתן להתעלם מהחשיבות של ציוד עסקי יעיל, איכותי וגמיש. תארו לעצמכם שיש לכם מכשיר יחיד שלא רק

בלוג

איך בוחרים מקום לניכיון צ'קים?

בעולם העסקים הדינאמי אותו כולנו מכירים, עסקים יכולים למצוא עצמם מתמודדים עם שלל תרחישים של חוסר במזומנים. זה יכול לקרות להם עקב התנהלות כלכלית לא