השכרת קרוואן ממונע

 

עם הזמן בישראל הקטנה והיפה שלנו אפשר לראות עוד ועוד קרוואנים מסוג קרוואן ממונע שוטפים את כבישי הארץ, חורשים אותה לאורכה ולרוחבה. מדובר בחוויה חדשה יחסית במדינה, לרוב הקרוואנים הם אטרקציה שהישראלים נוטים לקחת על עצמם בחוץ לארץ, אך יותר ויותר משפחות וזוגות שהתנסו בהשכרת קרוואן ממונע חזרו עם חוויות רבות והמלצות חמות. וזה לא מקרה. יש משהו בנסיעה בלי רכב גדול, חוויה משחררת מאד, ייחודית ואותנטית, שבאופן מסוים מחברת אותך הרבה יותר לעצמך. החוויה יכולה להיות גם מאד מפנקת, והיא מאפשרת לצאת לטיול בכל מקום בארץ ולעצור במקומות הכי יפים בספונטניות ובלי תלות בדבר, רק במצב הרוח של השותפים לנסיעה.

 

סוגי קרוואנים ממונעים

יש לקרוואנים ממונעים אפקט מאד מרשים מחפשים השכרת פנו לחברת CARAFUN לחץ למעבר לאתר החברה . מדובר בחוויה לא רגילה גם מבחוץ וגם מבפנים. אי אפשר שלא לשים אליהם כאשר אתה נוסע בכביש ואי אפשר להישאר אדישים אל הפנים שלהם כאשר נמצאים בתוכם. הפ מתאפיינים באבזור ברמה הגבוהה ביותר. אבל יחד עם זאת חשוב לדעת כי ישנם דגמים שונים והם שונים אלו מאלו במאפיינים חיצוניים כאלה ואחרים, אך לעיתים גם במפרט הפנימי.

גודל

הפרמטר הבולט ביותר שמבדיל בין הדגמים השונים הוא הגודל שלהם. ישנם קרוואנים אשר מתאימים לזוגות והם יהיו קטנים יחסית (אך מספיקים לשני אנשים) ולעומתם גדולים שיכולים להתאים למשפחות ואפילו משפחות גדולות עם שבעה ואפילו שמונה בני משפחה (ואלו יהיו גדולים מאד לזוגות). התאמת הגודל של הקרוואן לנוסעים הוא מפתח להנאה בטיול.

מפרט פנימי

צריך לדעת שלכל קראוון יש מפרט שונה מעט. לרוב אפשר עוד במעמד ההשכרה באתר לראות מה כולל כל קראוון ואיך הוא נראה מבפנים. באתרי האינטרנט של החברה מופיעים הדגמים השונים ומעין שרטוט שלהם כדי להבין איך נראה הקרוואן מבפנים. הקרוואנים מעוצבים מעט אחרת בכל דגם ודגם, אבל ללא ספק קיים הלך רוח מסוים בעיצוב הקרוואנים. כמו כן, ישנם קרוואנים עם מקלחת גדולה יותר או פחות וכמובן שגודל המטבח והיכולות שלו משתנות.

 

איזה דגם יתאים עבורי?

אחרי שהחלטתם ללכת על זה ולשכור קרוואן, נשאלת השאלה החשובה איזה דגם יתאים עבורך. התשובה לכך היא פרסונלית מאד וצריך לבדוק מה בדיוק הצרכים שלכם ומה אתם מתכננים בטיול הקרוואנים שלכם כדי להבין איזה דגם יתאים בדיוק עבורכם. הפרמטר הראשון הוא כמות האנשים שמתכוונים לשהות בקרוואן. לא צריך להצטמצם, וזה חשוב מאד. לא תצליחו לתפקד בתוך הקרוואן אם הוא יהיה צפוף מדי. זכרו שמדובר בבית על גלגלים, והוא צריך להיות בית מרווח.

יש לבחור בקרוואן אשר מגיע עם מערכת סולארית וזאת כדי להבטיח שהמקרר יפעל כל הזמן ושאפשר יהיה להדליק את הטלוויזיה בשעות הערב אם יש רצון בכך. כמו כן, כדאי להתייחס לחברת ההשכרה לא פחות מאשר לסוג הקרוואן.

 

 

עוד כתבות מעניינות:

בלוג

נשנושים לתוך הלילה

רעבים? אוהבים להתפנק עם אוכל מבחוץ? יש לנו שלל המלצות טעימות במיוחד, שגם השעה המאוחרת ביותר לא תימנע מכם להשיג את הנשנושים האלה! כך שגם

בלוג

מדוע כל משרד זקוק למדפסת משולבת

ככל שהעולם הארגוני הופך יותר ויותר לדיגיטלי, לא ניתן להתעלם מהחשיבות של ציוד עסקי יעיל, איכותי וגמיש. תארו לעצמכם שיש לכם מכשיר יחיד שלא רק

בלוג

איך בוחרים מקום לניכיון צ'קים?

בעולם העסקים הדינאמי אותו כולנו מכירים, עסקים יכולים למצוא עצמם מתמודדים עם שלל תרחישים של חוסר במזומנים. זה יכול לקרות להם עקב התנהלות כלכלית לא