למה לא לסגור ביטוח משכנתא בבנק?

ביטוח משכנתא הפך להיות לדבר שהוא בגדר חובה אצל כל מי שעושה משכנתא. אם בעבר היה נהוג לקחת משכנתא מבלי לעשות ביטוח, כיום האפשרות הזאת לא נמצאת על הפרק. רוב הבנקים בישראל מחייבים כל אדם שלוקח משכנתא לעשות גם ביטוח ייעודי. הוא בעצם נועד על מנת להבטיח לבנק כי יש מי שעומד מאחורי ההלוואה. הרי משכנתא היא לא הלוואה קטנה, מדובר על הלוואה של כמה מאות אלפי שקלים. הבנק מצידו לא ירצה לספק את הכסף, אם אף אחד לא יכול לעמוד מאחורי ההלוואה. כעת אחרי שהבנתם את החשיבות של ביטוח משכנתא, מוטב כי תדעו מאיפה לקחת אותו. הבנק מצידו יציע לכם לקחת את הביטוח דרכו, אך זוהי אמורה להיות הבחירה האחרונה שלכם. מדוע השוואת ביטוח משכנתא בחברות ביטוח ובגופים אחרים זוהי הבחירה הנכונה?

 

הבנק דואג לאינטרסים שלו

מכיוון שאת המשכנתא לקחתם מהבנק, הבנק ידאג לאינטרסים שלו כאשר תרצו לעשות ביטוח. הבנק מצידו יחשוב מה הוא צריך על מנת לכסות את עצמו מכל כיוון אפשרי. אתם צריכים למצוא גוף שישים אתכם בראש סדר העדיפויות על כל המשתמע מכך. רק גופים שלא יהיו קשורים באופן ישיר למשכנתא, ידאגו לאינטרסים שלכם. פתאום תוכלו לראות כי יש מי שמציב אתכם בראש סדר העדיפויות. זה יגרום לכם להרגיש הרבה יותר טוב, ויוריד מכם לחצים מיותרים. הרי גם ככה זה לא קל לקחת משכנתא, בטח אם זוהי משכנתא הראשונה.

 

לא קיימת תחרות

הביטוח הוא חובה, אך מי אמר שאתם צריכים להישאר כל הזמן בחברת ביטוח אחת? יש לכם אפשרות לעבור בין חברות ביטוח שונות, ולהפיק מהתחרות הקיימת את מירב התועלת. ברגע שלא תהיו כבולים לבנק, תוכלו לבצע השוואת ביטוח משכנתא. יש לכם אפשרות להוזיל את העלויות, ולשלם כמה שפחות. התשלום החודשי שאותו תשלמו על הביטוח עשוי להשתנות בין החברות השונות. יש לכם אפשרות למצוא את עצמכם במצב שבו אתם משלמים סכומים שפויים. כאלה שלא תרגישו כי הם דוחקים אתכם לקצה בכל פעם מחדש. זה מה שיגרום לכם להשתכנע לא לעשות ביטוח משכנתא בבנק.

 

הבנק יהיה פחות גמיש

כל מי שניסה לבצע פעולות שונות אל מול הבנק, בוודאי מבין על מה בדיוק מדובר. הבנק באופן כללי הוא הרבה פחות גמיש מכל גוף אחר שאליו תפנו. הבנק מצידו מבין כי אתם כבולים אליו, והוא לא ירצה להוריד מהדרישות שלו. לעומת זאת חברות שונות יכולות להיות מאוד גמישות, בטח אם מדובר על חברות ביטוח. הן יעשו כל מה שצריך לעשות על מנת שתהפכו להיות לקוחות שלהן בסופו של דבר. הגמישות תגרום לכך שהביטוח משכנתא שתסגרו יהיה כזה שתפור בדיוק למידות שלכם. הוא יאפשר לכם לדעת כי יש מי שעומד מאחוריכם לכל אורך הדרך.

 

אין קשר בין המשכנתא לבין הביטוח

לא מעט מהאנשים שלא בקיאים בתחום סבורים כי יש קשר ישיר בין הביטוח לבין המשכנתא עצמה. חשוב להבהיר כי אין קשר בין הביטוח לבין המשכנתא. מהסיבה הזאת אין סיבה שלא תבחנו את כל האפשרויות הנמצאות על הפרק. האיכות של הביטוח תהיה זהה כמעט בכל מקום בו תסגרו אותו. כך שהסיבה הזאת לא אמורה לגרום לכם לבחור אוטומטית בבנק. אחרי השוואת ביטוח משכנתא תדעו בדיוק היכן משתלם לכם לסגור את הביטוח. כך תוכלו ללכת לישון בידיעה כי המשכנתא מכוסה מכל כיוון אפשרי – ויש מי שיסייע לכם בכל מצב.

עוד כתבות מעניינות:

זוגיות טובה
בלוג

כיצד תקשורת זוגית יכולה לשפר את מערכת היחסים שלכם?

יצירת מערכת יחסים מספקת ובריאה היא מסע הדורש מסירות, כבוד הדדי ובעיקר תקשורת יעילה. אמנות התקשורת הזוגית היא יותר מסתם החלפת מילים; מדובר בהבנת הרגשות, הרצונות והצרכים של האחר. במאמר זה, שכותרתו "כיצד תקשורת זוגית יכולה לשפר את מערכת היחסים שלכם?", אנו צוללים אל מהות התקשורת בין בני זוג. אנו חוקרים את חשיבותה, מציעים עצות מעשיות לשיפור ההיבט החיוני הזה של מערכת היחסים שלכם ומאירים כיצד תקשורת משופרת יכולה להעמיק את הקשר שלכם, ולהוביל לשותפות מספקת ואוהבת יותר.

בלוג

נשנושים לתוך הלילה

רעבים? אוהבים להתפנק עם אוכל מבחוץ? יש לנו שלל המלצות טעימות במיוחד, שגם השעה המאוחרת ביותר לא תימנע מכם להשיג את הנשנושים האלה! כך שגם

בלוג

מדוע כל משרד זקוק למדפסת משולבת

ככל שהעולם הארגוני הופך יותר ויותר לדיגיטלי, לא ניתן להתעלם מהחשיבות של ציוד עסקי יעיל, איכותי וגמיש. תארו לעצמכם שיש לכם מכשיר יחיד שלא רק

בלוג

איך בוחרים מקום לניכיון צ'קים?

בעולם העסקים הדינאמי אותו כולנו מכירים, עסקים יכולים למצוא עצמם מתמודדים עם שלל תרחישים של חוסר במזומנים. זה יכול לקרות להם עקב התנהלות כלכלית לא