עבודות אלומיניום ותריסים

אלומיניום וורקס היא חברה המספקת לא רק מוצרי אלומיניום אלא גם מספקת מקום לעבודה ליחידים. כיום קשה למצוא חברות שמוכנות להשקיע בשטחי משרדים לעובדים ולהתקיים מבלי לגבות מהם שכר דירה. עם זאת, אלומיניום וורקס היא אחת החברות המובילות שהחלו כשהיה צורך בחללי משרדים במחירים נוחים בשנחאי. מפעלי אלומיניום היא חברה המייצרת מוצרי מתכת כגון דלתות תעשייתיות, תריסים, רהיטים ושילוט. חברה זו מייצרת ומוכרת את מוצריה דרך סיטונאים וקמעונאים בארצות הברית מאז 2007. החברה מוכרת את מוצריה דרך אתר אינטרנט, קטלוג מקוון, הפצות וקמעונאים בארה"ב

אלומיניום וורקס הוקמה על ידי דיוויד סאתרלנד – מהנדס ומעצב עבודות מתכת – בשנת 2007. הגישה של החברה לעיצוב מוצר היא "פשוטה אך אלגנטית" עם "חומרים ברמה תעשייתית" המיועדים לעמידות, אריכות ימים של שימוש וכדי להיות. לערבב בקלות עם מתכות אחרות או אפילו לצבוע כדי להשתלב בעיצוב או בסגנון החדר אלומיניום וורקס היא חברה חדשה שהייתה בחזית ייצור המתכת. לאחרונה הם היו מעורבים בפרויקט לפיתוח ועיצוב מבנה חדש על ידי יצירת יריעות מתכת אשר מורכבות לאחר מכן לבניין רב קומות. מפעלי אלומיניום הצליחו לייצר את הבניין במהירות שיא, כאשר כל גיליון צריך להיות מועבר במרחק של עד 1.5 ק"מ מהמפעל שלהם. כמו כן, החברה פיתחה דרך חדשנית לייצור בניין זה, תוך שימוש בטכנולוגיית הדפסת תלת מימד כחלק מתהליך הבנייה.

אלומיניום וורקס הוא בניין הממוקם בבריסל, בלגיה. הוא נבנה בין 1885 ל-1890 על ידי האדריכל יוג'ן לפבר. בעיצוב הבניין הזה רצה לפבר ליצור סמל של קידמה וקלילות. הבניין שימש כחלל משרדים מאז 1971 כאשר הפך לחלק ממתחם ברליימונט של הנציבות האירופית. ההיסטוריה של בניין זה קשורה להתפתחויות המוקדמות של המאה ה-20 בטכנולוגיית בניית מתכת שהובילה לפיתוח מבנים עם גגות, קירות ורצפות מתכת. עבודות אלומיניום הינה חברת ייצור אלומיניום מיומנת ומקצועית. הם מהטובים בענף זה ומספקים את השירות הטוב ביותר ללקוחותיהם כבר שנים.

הם מציעים שני שירותי ייצור אלומיניום שונים:

1. עיצוב וייצור אלומיניום

2. ייצור של יציקות אלומיניום, רכיבים, שחול, מוצרים מעוצבים

אלומיניום וורקס היא אחת מהיצרניות העיקריות של מוצרי אלומיניום בבריטניה. זהו עסק קטן ומשפחתי שפועל מאז 1880 ויש לו היסטוריה של חדשנות ומצוינות. החברה מייצרת מגוון מוצרים הכוללים מסגרות אלומיניום, לוחות אלומיניום מחושלים, פרופילי אלומיניום, חיפויי אלומיניום ודלתות. המוצרים מיוצאים בעיקר לאירופה, אמריקה ואסיה. החברה זכתה בפרס המלכה לארגונים בשנת 2014.

אלומיניום היא מתכת קלת משקל והיא משמשת לבניית חלונות. זה יחסית זול וקל לעבוד איתו. מסגרות חלונות אלומיניום הן זולות, אך עמידות. ניתן לחבר אותם יחד עם סוגי עץ שונים כגון מייפל או אלון, ליצירת עיצובים מיוחדים במינם. לאלומיניום יתרונות רבים על פני חלונות עץ מסורתיים, כמו לא להירקב לאורך זמן ולהיות חסכוני יותר באנרגיה. עבודות אלומיניום לחלונות הוא ביטוי שמשמעותו מסגרות אלומיניום הן אידיאליות לבניית חלונות מכיוון שהן קלות משקל וזולות, ועדיין מספקות עמידות ויעילות אנרגטית בהשוואה למסגרות עץ.

אלומיניום בחלונות

אלומיניום היא מתכת נפוצה שנמצאת בשימוש בחלונות כבר עשרות שנים. ניתן להפוך אותו למגוון צורות חלונות כולל חלונות משקופים, חלונות תלויים בודדים וחלונות תלויים כפולים. מסגרות אלומיניום נחשבות חזקות מספיק כדי לעמוד בפני פגיעת סערה או אפילו בכוחו של רכב הנוסע דרכה. ייתכן שהרבה אנשים לא יודעים מהו אלומיניום ומדוע הוא בחירה כה פופולרית עבור מסגרות חלונות. עבור חלק, אלומיניום עשוי להיות מתכת אקזוטית שהם לא מבינים איך משתמשים בה. סעיף זה מכסה את כל הפרטים על כמה עבודות אלומיניום לחלונות כדי שאנשים יידעו עליהן יותר וישתמשו בהן בבתיהם. מבחר רחב יותר של עיצובים, עלות נמוכה יותר, בידוד טוב יותר וחומרים ניתנים למחזור.

למידע נוסף ביקרו באתר: המרכז לעבודות אלומיניום

עוד כתבות מעניינות:

זוגיות טובה
בלוג

כיצד תקשורת זוגית יכולה לשפר את מערכת היחסים שלכם?

יצירת מערכת יחסים מספקת ובריאה היא מסע הדורש מסירות, כבוד הדדי ובעיקר תקשורת יעילה. אמנות התקשורת הזוגית היא יותר מסתם החלפת מילים; מדובר בהבנת הרגשות, הרצונות והצרכים של האחר. במאמר זה, שכותרתו "כיצד תקשורת זוגית יכולה לשפר את מערכת היחסים שלכם?", אנו צוללים אל מהות התקשורת בין בני זוג. אנו חוקרים את חשיבותה, מציעים עצות מעשיות לשיפור ההיבט החיוני הזה של מערכת היחסים שלכם ומאירים כיצד תקשורת משופרת יכולה להעמיק את הקשר שלכם, ולהוביל לשותפות מספקת ואוהבת יותר.

בלוג

נשנושים לתוך הלילה

רעבים? אוהבים להתפנק עם אוכל מבחוץ? יש לנו שלל המלצות טעימות במיוחד, שגם השעה המאוחרת ביותר לא תימנע מכם להשיג את הנשנושים האלה! כך שגם

בלוג

מדוע כל משרד זקוק למדפסת משולבת

ככל שהעולם הארגוני הופך יותר ויותר לדיגיטלי, לא ניתן להתעלם מהחשיבות של ציוד עסקי יעיל, איכותי וגמיש. תארו לעצמכם שיש לכם מכשיר יחיד שלא רק

בלוג

איך בוחרים מקום לניכיון צ'קים?

בעולם העסקים הדינאמי אותו כולנו מכירים, עסקים יכולים למצוא עצמם מתמודדים עם שלל תרחישים של חוסר במזומנים. זה יכול לקרות להם עקב התנהלות כלכלית לא