שלטים וחותמות – מאיפה משיגים?

אנחנו אוהבים לסמן את המקומות שלנו באינפורמציה שתספק לכל מי שיבוא לפתחנו מספיק מידע לגבי מה שהולך להיות כאן. שלטים וכרזות זה משהו שחובה להסדיר במקומות שונים כמו חדרי מדרגות, בפתחה של מעלית מקולקלת, החדר שלנו או כאשר אנחנו רוצים ליצור מערכת שילוט לבניין. אם אתם צריכים לרשת את המקום שלכם בשלטים שיספקו לכם אינפורמציה בצורה ויזואלית חדה ואיכותית, תוכלו להשיג את כל הציוד שאתם צריכים דרך עדן חותמות. שם אפשר למצוא מגוון רחב של שלטים לכל צורך ולכל דרישה – שלטי כניסה לבתים, לחדרים פרטיים, שלט חניה פרטית ועוד.

 

מה חשוב שיהיה בשלט שלכם?

לכל שלט יש את הסיפור שלו שהוא בא לספר בקצרה. שלטים צריכים להכיל כמה פרטים קריטיים שיהפכו אותם מסתם לוח לשלט – מידע, גופן, צבע וסמל. המידע שהוא בא לספק, זה דבר בסיסי ביותר. מה השלט בא להראות? האם הוא מנסה להזהיר? להורות? לציין למי שייך המקום? יש כל מני סוגים של שלטים שכל אחד מהם מוכן בצורה שונה על מנת להשיג את המטרה לשמה הוא נוצר. שלטי אזהרה יהיו בדרך כלל בגופן גדול, חזק ובולט ואם אפשר גם בצבע אדום זועק. שלטי הוראה יהיו בצבעים קצת פחות נועזים אך אחידים, כמו ירוק או כחול ובכיתוב גדול גם כן. שלטים המורים על שייכות של המקום לאדם או קבוצת אנשים יהיו קטנים יותר ועדינים יותר. שלטים לכניסות של בתים או חדרי ילדים יהיו בצורות מעוגלות בדרך כלל, עם גופן מסולסל ועיטורים מיוחדים.

צריכים להציב שלט חניה פרטית? שלט להפניה לשירותים בבניין? כל זאת ועוד אפשר להשיג דרך עדן חותמות!

 

מה עוד חשוב לדעת על שלטים?

אם אתם בעלים של מקום ואתם רוצים להציב שלטים שיעזרו לאנשים במקום להתמצא, אתם חייבים לעשות את זה בצורה חכמה. כאמור אתם צריכים להשתמש במאפיינים של כל סוג של שלט – הוראה, ציון, אזהרה וכו' – בצורה שתתאים למאורע או מה שאתם באים לומר. השלט צריך לעמוד במקום בו יראו אותו היטב רוב האנשים שעוברים במקום. לא גבוה מדי, לא נמוך מדי – אלא בדיוק בקו העיניים וקצת מעל, אם אפשר.

 

מה עוד ניתן להשיג אצל עדן חותמות?

באתר תוכלו למצוא מגוון שלם של מוצרים משרדיים חשובים אחרים. אם אתם צריכים חותמות, למשל, תוכלו לעשות זאת בהזמנה פרטית עם השם והפרופסיה שלכם – חותמות לרופאים פרטיים, עורכי דין, פסיכולוגים, עובדים סוציאליים ועוד תוכלו להשיג כאן.

רוצים להפתיע במתנה ליקיריכם – עטים עם חריטה? כאן אפשר להשיג עטים יוקרתיים ואיכותיים עם חריטה שתעשה טוב על הלב למי שמקבל את זה. בערבי סיום וערבי הוקרה בהם מכבדים אנשים מוערכים, אפשר להגיש להם את זה בתור מתנה סמלית.

 

עוד כתבות מעניינות:

זוגיות טובה
בלוג

כיצד תקשורת זוגית יכולה לשפר את מערכת היחסים שלכם?

יצירת מערכת יחסים מספקת ובריאה היא מסע הדורש מסירות, כבוד הדדי ובעיקר תקשורת יעילה. אמנות התקשורת הזוגית היא יותר מסתם החלפת מילים; מדובר בהבנת הרגשות, הרצונות והצרכים של האחר. במאמר זה, שכותרתו "כיצד תקשורת זוגית יכולה לשפר את מערכת היחסים שלכם?", אנו צוללים אל מהות התקשורת בין בני זוג. אנו חוקרים את חשיבותה, מציעים עצות מעשיות לשיפור ההיבט החיוני הזה של מערכת היחסים שלכם ומאירים כיצד תקשורת משופרת יכולה להעמיק את הקשר שלכם, ולהוביל לשותפות מספקת ואוהבת יותר.

בלוג

נשנושים לתוך הלילה

רעבים? אוהבים להתפנק עם אוכל מבחוץ? יש לנו שלל המלצות טעימות במיוחד, שגם השעה המאוחרת ביותר לא תימנע מכם להשיג את הנשנושים האלה! כך שגם

בלוג

מדוע כל משרד זקוק למדפסת משולבת

ככל שהעולם הארגוני הופך יותר ויותר לדיגיטלי, לא ניתן להתעלם מהחשיבות של ציוד עסקי יעיל, איכותי וגמיש. תארו לעצמכם שיש לכם מכשיר יחיד שלא רק

בלוג

איך בוחרים מקום לניכיון צ'קים?

בעולם העסקים הדינאמי אותו כולנו מכירים, עסקים יכולים למצוא עצמם מתמודדים עם שלל תרחישים של חוסר במזומנים. זה יכול לקרות להם עקב התנהלות כלכלית לא