אחות פרטית לטיפול בקשישים ותמיכה בבני המשפחה

 

משפחות עשויות לחיות במיקומים רחוקים, והאחריות לטיפול עשויה להיות מוטלת על בן משפחה אחד, ולהוביל לעומס ולחצים רבים שמופעלים עליו. אבל החדשות הטובות הן ששכירת שירותי אחות פרטית מקלים את הלחץ באופן משמעותי. לעתים קופות החולים והביטוחים הפרטיים משתתפים בחלק או במלואו הסכום של אחות פרטית, אבל זה כבר ממש משתנה ותלוי בכיסוי שיש לכם. אחות פרטית היא אשת מקצוע שיש לה מומחיות והכשרה לטפל בבני הגיל השלישי. היא פועלת כמטפלת רפואית ומדריכה עבור בני משפחה שמבקשים לוודא שיקירם נמצא בידיים הטובות והמקצועיות ביותר. אחות פרטית בדרך כלל מספקת שירותים פרטיים משלימים לשירותים המסופקים על ידי קופות החולים. אחות פרטית יכולה לבצע מגוון רחב של פעולות טיפוליים ובהמשך נתאר את התפקידים המקצועיים שלה בעת טיפול בקשיש.

טיפול בבני הגיל השלישי הוא תהליך מקיף

אחות פרטית מטעם היחידה לסיעוד מקלה את התהליך באמצעות מתן שירות ייעוץ רפואי והפחתת הלחץ מבני המשפחה, שלרוב יש להם התחייבויות אחרות, כגון הורות ואחריות במקומות עבודה, והביקוש לשירותים אלו ממשיך לגדול.

איך אחות פרטית יכולה לסייע

לבני משפחה שנדרשים להחזיק את מקום עבודתם ובמקביל למלא את אחריותם כלפי בני משפחתם הקשישים, אחות פרטית מציעה שיטה יעילה יותר להתמודדות, עם שירותים שכוללים הדרכה מקצועית לבני המשפחה לגבי אופן הטיפול ההולם בבן משפחתם הקשיש.

אחות פרטית מתמחה בשירותי טיפול גריאטרי, סיעוד, ריפוי בעיסוק ופיזיותרפיה, ומספקת שירותי טיפול רפואיים בהתאם להנחיות הרופאים העיקריים. תחומי אחריותה מתמקדים במגוון הערכות רפואיות ותיאום טיפול.

שירותי אחות פרטית

בין השירותים הנוספים הזמינים על ידי אחות פרטית, בני משפחה שזקוקים לסיוע בטיפול בבן משפחה קשיש, מקבלים סיוע בתחומים הבאים:

  • הדרכה, סידור ומעקב אחר צרכי הטיפול.
  • תיאום תורים רפואיים.
  • זיהוי שירותים רפואיים שמסייעים למקבל הטיפול.
  • הפנייה לאנשי מקצוע רפואיים והצעת שיטות למניעת בעיות.
  • הסברת נושאים מורכבים למקבל הטיפול או לבני משפחתו.
  • יצירת תוכניות טיפול לטווח הקצר או הארוך.
  • קשר עם בני המשפחה הרחוקים.
  • מענה לשאלות והתייחסות לנושאים רגשיים של הקשיש.
  • אפשרויות הקלה או הפוגה לבני משפחה שמטפלים בקשיש.

אחות פרטית מוודאת שהצרכנים האישיים והרפואיים של בני הגיל השלישי שנמצאים בטיפולה ייענו, והיא משחררת את בני המשפחה מעומס הטיפול, כך שיוכלו ליהנות מזמן איכותי נטול מתחים עם יקירם. לעתים קרובות מאוד, האחות הופכת להיות חלק מוערך מאוד במשפחה.

איך בוחרים אחות פרטי לטיפול בקשיש?

קודם כל חשובה ההכשרה. יש לוודא כי זו אכן באמת אחות מוסמכת שיש לה את כל הידע, הניסיון והכישורים הדרושים לטיפול בקשיש. בנוסף, יש לעשות אבחנה בין אחות לבין מטפל סיעודי, לא כל אחת מבצעת את כל הפעולות שמבצע מטפלת או מטפלת סיעודית. חשוב לקחת בחשבון גם חיבור בינה לבין הקשיש, מקצועיות ורמת זמינות.

 

 

עוד כתבות מעניינות:

בלוג

נשנושים לתוך הלילה

רעבים? אוהבים להתפנק עם אוכל מבחוץ? יש לנו שלל המלצות טעימות במיוחד, שגם השעה המאוחרת ביותר לא תימנע מכם להשיג את הנשנושים האלה! כך שגם

בלוג

מדוע כל משרד זקוק למדפסת משולבת

ככל שהעולם הארגוני הופך יותר ויותר לדיגיטלי, לא ניתן להתעלם מהחשיבות של ציוד עסקי יעיל, איכותי וגמיש. תארו לעצמכם שיש לכם מכשיר יחיד שלא רק

בלוג

איך בוחרים מקום לניכיון צ'קים?

בעולם העסקים הדינאמי אותו כולנו מכירים, עסקים יכולים למצוא עצמם מתמודדים עם שלל תרחישים של חוסר במזומנים. זה יכול לקרות להם עקב התנהלות כלכלית לא