פטור ממס הכנסה

אנשים רבים לא מודעים לזכויותיהם הרפואיות ולכן הם משלמים כספים רבים למרות שמצבם הבריאותי מאפשר להם אחוזי נכות גבוהים שיזכו אותם בקצבת נכות, פטור ממס הכנסה עקב מחלה ועוד.

הבעיה היא לא רק בחוסר מידע, אלא גם בהליך הבירוקרטי הארוך והמתיש שיש לעבור כדי לקבל את הזכויות המיוחלות ואת ההטבות הנלוות. במאמר הבא ריכזנו עבורכם את המידע החיוני להשגת אחוזי הנכות והקריטריונים הקובעים למי מגיע פטור ממס הכנסה.

בואו נמשיך. צוות המומחים של בשביל הזכויות ריכז כאן מידע עבורכם. על כל שאלה נוספת בנושא, פנו אלינו ונשמח להנגיש לכם מידע נוסף שנדרש לכם.

 

הדרך להשגת אישור פטור ממס הכנסה

חשוב להבין כי גם בפעמים בהם קבלת האישור נראית בטוחה ואחוזי הנכות להם האדם זכאי אמורים להיות גבוהים, הועדה הרפואית במוסד לביטוח לאומי עלולה להטיל פקפוקים ולדרוש בירורים בירוקרטיים נוספים.

במקרים מסוימים מתקבלים אחוזי נכות נמוכים ויש צורך לערער עליהם כדי לקבל את מלוא הזכויות הרפואיות וכך לא פלא למצוא אנשים שפשוט, נמאס להם מהמערכת הבירוקרטית והם בוחרים לוותר על הכסף שלהם. חבל.

 

למה לא לוותר על פטור ממס הכנסה עקב מחלה?

עם קבלת האישור לפטור מתשלומי מס הכנסה תקבלו אוטומטית אישור לתבוע חזרה את תשלומי המיסים ששילמתם שלא לצורך עד 6 שנים רטרואקטיבית,

אם אתם מרוויחים כל חודש סכום של 10,000 ₪ לדוגמא, תצטרכו להפריש סכום של 530 ₪ עבור מס הכנסה. מדובר בסכום לא מבוטל אך הוא הופך למשמעותי עוד יותר כאשר נכפיל אותו למציאת הסכום השנתי המשולם – הסכום מגיע למעל 6,000 ₪ ואם חליתם בעבר במחלה עליה לא ניצלתם את זכותכם לקבלת פטור ממס הכנסה, תוכלו לתבוע החזר מס על 6 השנים האחרונות ולקבל חזרה מעל 60,000 ₪ שהוצמדו למדד המחירים לצרכן.

מדובר בסכומים לא נמוכים ואף אחד לא היה מעוניין לתרום כך את כספו לו הוא זקוק לרשות המיסים.

כמובן שמיותר לציין שאף אחד לא יפנה אליכם מטעם רשות המיסים ויודיע לכם כי על פי חישובי רשומות מגיע לכם החזר מס… ממש לא!

מדובר בכסף שאם לא תדרשו אם אחד לא יתנדב להביא להחזיר לכם מרצון טוב. זכרו שהזמן מתקתק ולא ניתן לקבל החזר מס רטרואקטיבי על יותר מ-6 השנים האחרונות.

 

מהם השלבים לקבלת פטור ממס הכנסה לנכים?

אנשים שכבר תבעו את ביטוח לאומי והוכרו כבעלי אחוזי נכות בביטוח לאומי נהנים מדרך קצרה יותר וכך הם רק צריכים לפנות לרשות המיסים בבקשה לקבלת אישור פטור ממס הכנסה.

אך עם זאת פעמים רבות נשללים זכויות רק בגלל פרטים לא מספיק גדולים.

כדי להצליח חשוב לפנות לקבלת עזקה מקצועית מאנשי מקצוע מומחים בתחום. שיהיה בהצלחה!

עוד כתבות מעניינות:

זוגיות טובה
בלוג

כיצד תקשורת זוגית יכולה לשפר את מערכת היחסים שלכם?

יצירת מערכת יחסים מספקת ובריאה היא מסע הדורש מסירות, כבוד הדדי ובעיקר תקשורת יעילה. אמנות התקשורת הזוגית היא יותר מסתם החלפת מילים; מדובר בהבנת הרגשות, הרצונות והצרכים של האחר. במאמר זה, שכותרתו "כיצד תקשורת זוגית יכולה לשפר את מערכת היחסים שלכם?", אנו צוללים אל מהות התקשורת בין בני זוג. אנו חוקרים את חשיבותה, מציעים עצות מעשיות לשיפור ההיבט החיוני הזה של מערכת היחסים שלכם ומאירים כיצד תקשורת משופרת יכולה להעמיק את הקשר שלכם, ולהוביל לשותפות מספקת ואוהבת יותר.

בלוג

נשנושים לתוך הלילה

רעבים? אוהבים להתפנק עם אוכל מבחוץ? יש לנו שלל המלצות טעימות במיוחד, שגם השעה המאוחרת ביותר לא תימנע מכם להשיג את הנשנושים האלה! כך שגם

בלוג

מדוע כל משרד זקוק למדפסת משולבת

ככל שהעולם הארגוני הופך יותר ויותר לדיגיטלי, לא ניתן להתעלם מהחשיבות של ציוד עסקי יעיל, איכותי וגמיש. תארו לעצמכם שיש לכם מכשיר יחיד שלא רק

בלוג

איך בוחרים מקום לניכיון צ'קים?

בעולם העסקים הדינאמי אותו כולנו מכירים, עסקים יכולים למצוא עצמם מתמודדים עם שלל תרחישים של חוסר במזומנים. זה יכול לקרות להם עקב התנהלות כלכלית לא