בארצות הברית יש מגוון רחב של עגלות

ארצות הברית היא שוק המכולת הגדול בעולם, עם מכירות של 638 מיליארד דולר בשנת 2017. מגזר קמעונאות המכולת בארה"ב מפוצל מאוד, עם כ-20,000 חנויות ו-125,000 נקודות הפצה.

האמריקאים מוציאים בממוצע 1,200 דולר בשנה על מצרכים.

ישנם סוגים רבים של עגלות בארצות הברית המשמשות למטרות שונות. ישנן עגלות לחנויות מכולת להובלת מצרכים, עגלות למסעדות להובלת אוכל, ואפילו עגלות שניתן להשכיר.

עגלות הן הכרח בארצות הברית מכיוון שהן מספקות דרך קלה להעביר פריטים ממקום למקום. אין צורך לדאוג שאין מספיק ידיים פנויות או לסחוב משהו כבד מדי.

כמה מהעגלות המוקדמות ביותר שימשו בארצות הברית לראשונה בשנת 1871, אך הן לא היו נפוצות כמו היום.

ארצות הברית היא שוק המכולת השלישי בגודלו בעולם, עם שוק קמעונאי שנתי של 600 מיליארד דולר.

בארה"ב יש יותר מ-24,000 סופרמרקטים וחנויות מכולת. גודל החנות הממוצע הוא 45,000 רגל מרובע.

חמשת קמעונאי המכולת המובילים בארה"ב הם Wal-Mart Stores Inc., Kroger Co., Costco Wholesale Corp., Target Corporation ו-The Home Depot Inc.

בארצות הברית יש את המספר הגבוה ביותר של עגלות מכולת בעולם. משק בית אמריקאי ממוצע מחזיק בערך שלוש עגלות, שזה הרבה יותר מאשר במדינות אחרות. הסיבה לכך היא שהאמריקאים קונים הרבה יותר מוצרים מאנשים במדינות אחרות, והם קונים אותם לעתים קרובות יותר. לאמריקאים יש גם שכיחות גבוהה יותר של השמנת יתר וסוכרת, ולכן הם צריכים לקנות מזון לעתים קרובות יותר כדי להישאר בריאים.

עגלות בארצות הברית הן סוג של עגלת קניות. הם משמשים בעיקר בחנויות מכולת, חנויות נוחות וסוגים אחרים של מפעלים קמעונאיים. העגלות ניתנות לדחיפה ידנית או למשוך על ידי רכב ממונע.

השימוש בעגלות בארצות הברית אינו חדש. למעשה, הם הוצגו לראשונה לחנויות מכולת בסביבות שנות ה-20. הראשונות היו עשויות ממתכת והיו להן ארבע סלי תיל מכל צד לנשיאת מצרכים.

תעשיית העגלות בארצות הברית פורחת. ההערכה היא שעד 2020 יהיו יותר מ-3 מיליון עגלות בארה"ב בלבד. הדבר נובע ממספר גורמים – גידול במספר חנויות המכולת, גידול באוכלוסיה, גידול בביקוש לנוחות.

ישנם מספר סוגים שונים של עגלות: עגלות קניות, עגלות שירות מזון, עגלות שירות ועוד. עגלות קניות משמשות בחנויות מכולת ובמקומות קמעונאיים אחרים כדי לשאת פריטים ממקום למקום. עגלות שירות מזון משמשות מסעדות וספקי שירותי מזון אחרים לאחסון אספקה או כלי בישול. עגלות שירות משמשות להובלת סחורות ברחבי מחסן או רצפת מפעל; הם יכולים לשמש גם כשטח משרדים נייד באתרי בנייה או כדיור זמני על סטים של סרטים.

בארצות הברית, תעשיית המכולת היא אחד ממגזרי הקמעונאות הגדולים ביותר. התעשייה מייצרת הכנסה שנתית של 539 מיליארד דולר ומעסיקה 14 מיליון עובדים. ההערכה היא שיש יותר מ-3,000 חנויות מכולת ברחבי הארץ.

שוק המכולת בארה"ב מפוצל מאוד עם יותר מ-200,000 מוצרים שונים המוצעים בכל זמן נתון. המשמעות היא שההיצע של חנות מכולת מוגבלת בדרך כלל למספר קטן של מותגים לאומיים, והן צריכות להתחרות עם חנויות אחרות על שטחי מדף כדי למכור את המוצרים שלהן.

ארצות הברית היא אחת המדינות המתקדמות ביותר מבחינת עגלות קניות. עגלת הקניות הראשונה הומצאה ב-1937 על ידי סילבן גולדמן, שהיה בעל סופרמרקט באוקלהומה. הוא יצר את ההמצאה הזו כדי לעזור ללקוחותיו לשאת את המצרכים שלהם ביתר קלות.

בעבר, העגלות היו עשויות מתכת ועץ אך כיום הן עשויות בעיקר מפלסטיק ואלומיניום. השינוי הזה קרה מכיוון שפלסטיק זול יותר ממתכת ואלומיניום, מה שהופך את קנייתם לסופרמרקטים משתלמת יותר.

בארצות הברית יש את המספר הגבוה ביותר של עגלות קניות לנפש בעולם. משפחה אמריקאית ממוצעת מוציאה כ-1,200 דולר בשנה על מצרכים ומזון. זה יותר מכל מדינה אחרת בעולם.

בארה"ב יש אחוז גבוה יותר של בתים עם רכב מאשר בכל מדינה אחרת בעולם, 89%. זה מקל על הובלת מצרכים הביתה מהחנות או לקבל אותם אם אתה גר רחוק מדי ממכולת.

עגלה היא רכב עם גלגלים, כמו עגלת תינוק או עגלת קניות, שיש לו שניים או שלושה גלגלים והוא נדחף על ידי אדם אחד.

השימוש הראשון הידוע במילה "עגלה" היה בשנת 1555. מילה זו הגיעה מאנגלית תיכונה carte, שמשמעותה "רכב דו-גלגלי".

ניתן למצוא עגלות במקומות רבים, לרבות חנויות מכולת וסופרמרקטים בהם הן משמשות להובלת מצרכים מהחנות לרכב הלקוח.

ארצות הברית היא אחת המדינות המאוכלסות ביותר בעולם. יש בה יותר מ-320 מיליון איש. המדינה מחולקת ל-50 מדינות ולוושינגטון הבירה, שהיא עיר הבירה שלה.

בארה"ב יש מערכת של פדרליות, שבה הכוח לחוקק חוקים ולנהל מדיניות ציבורית מופץ בין הממשל הפדרלי וממשלות המדינה. חוקת המדינה מגדירה כיצד כוח זה מחולק בין שתי רמות הממשל הללו.

כלכלת ארה"ב מסתמכת על שירותים כמו תיירות, טכנולוגיית מידע, פיננסים, שירותי בריאות וייצור לצמיחתה הכלכלית.

עוד כתבות מעניינות:

זוגיות טובה
בלוג

כיצד תקשורת זוגית יכולה לשפר את מערכת היחסים שלכם?

יצירת מערכת יחסים מספקת ובריאה היא מסע הדורש מסירות, כבוד הדדי ובעיקר תקשורת יעילה. אמנות התקשורת הזוגית היא יותר מסתם החלפת מילים; מדובר בהבנת הרגשות, הרצונות והצרכים של האחר. במאמר זה, שכותרתו "כיצד תקשורת זוגית יכולה לשפר את מערכת היחסים שלכם?", אנו צוללים אל מהות התקשורת בין בני זוג. אנו חוקרים את חשיבותה, מציעים עצות מעשיות לשיפור ההיבט החיוני הזה של מערכת היחסים שלכם ומאירים כיצד תקשורת משופרת יכולה להעמיק את הקשר שלכם, ולהוביל לשותפות מספקת ואוהבת יותר.

בלוג

נשנושים לתוך הלילה

רעבים? אוהבים להתפנק עם אוכל מבחוץ? יש לנו שלל המלצות טעימות במיוחד, שגם השעה המאוחרת ביותר לא תימנע מכם להשיג את הנשנושים האלה! כך שגם

בלוג

מדוע כל משרד זקוק למדפסת משולבת

ככל שהעולם הארגוני הופך יותר ויותר לדיגיטלי, לא ניתן להתעלם מהחשיבות של ציוד עסקי יעיל, איכותי וגמיש. תארו לעצמכם שיש לכם מכשיר יחיד שלא רק

בלוג

איך בוחרים מקום לניכיון צ'קים?

בעולם העסקים הדינאמי אותו כולנו מכירים, עסקים יכולים למצוא עצמם מתמודדים עם שלל תרחישים של חוסר במזומנים. זה יכול לקרות להם עקב התנהלות כלכלית לא