התקנת רשתות יונים ROPE PARTNERS

 

במבט ראשון היונים יכולות להיראות לנו כציפורים חביבות ובלתי מזיקות. הן תמיד יזכרו כסמל לשלום, אנשים נהנים להאכיל יונים בפירורי לחם ברחובות העיר, ילדים רצים ומשתעשעים איתם וכדומה. אך למעשה, הרבה פעמים יונים יכולות להוות מטרד לא קטן כשהן מחליטות לקונן באזורי מגורים – במרפסות, מסתורי כביסה, גגות ואדני חלונות. היונים מביאות איתן הרבה לכלוך, לשלשת ונוצות, מפיצות טפילים ומחלות וגורמות לרעש החל משעות הבוקר המוקדמות. כל אלה יכולים לגרום לירידה משמעותית באיכות ובשגרת החיים. לבעיה זו יש פתרון פשוט, קל ולא יקר בכלל והוא התקנת רשת נגד יונים במקום.

מה זה בעצם התקנת רשתות יונים?

התקנת רשתות יונים היא תהליך די פשוט למען האמת. אנשי המקצוע שלנו יגיעו עם הציוד המתאים ועם סוג הרשת הנכונה ויתקינו את הרשת סביב מקום הקינון. כשהיונים ירצו לשוב למקום הרשת פשוט תמנע מהם לנחות במקום, ובשלב מסוים היונים פשוט יפסיקו לנסות להגיע. אם היונים יושבות בפינות תקרה, הרשת תהיה פרושה מטה ואם מדובר במסתור כביסה, הרשת תהיה פרושה לאורך הקיר.

האם יש דרכים אחרות להרחיק את היונים?

בגדול ניתן לסלק את היונים בדרכים שונות החל מנפנוף ידיים וסילוקן באמצעות רעש מבהיל וכן באמצעות דוקרנים, חומרי החלקה פסלי הרתעה וכדומה. הבעיה היא שפתרונות אלו לא כל כך יעילים וככל הנראה יבריחו את היונים לזמן קצר בלבד כך שהן יחזרו שוב ושוב. הסיבה לכך היא שהזיכרון שלהן לא מי יודע מה, לכן אם ננסה להפחיד אותן הן ישכחו ויחזרו. בנוסף יש להן מנגנון הישרדות כזה שגורם להן לשוב לבית שלהן גם אם הן נתקלות במכשולים שונים ואפילו יהיו מוכנות לסכן את חייהן לשם כך. המנגנון של היונים לשוב למקום הקינון שלהן באופן כה טוטאלי אמנם עזר בעבר לאנושות על ידי שימוש ביונות דואר אך כיום הוא מהווה בעיקר אתגר גדול במטרה להעזיב אותן ממקומות בהן הן מהוות מטרד. לכן, הפתרון היעיל, האפקטיבי והמיידי ביותר כשאנו מדברים על יונים הוא התקנת רשתות יונים ייעודיות שעוצרות בעדן באופן מוחלט לשוב למקום קינונן ולא רק מעניקות להן תחושה לא נוחה.

למה צריך לשים לב כאשר בוחרים בהתקנת רשתות יונים?

אם בחרתם בהתקנת רשתות יונים במקום מגורכם עליכם לשים לב לחומר הרשת ולהגדיר לכם איזה סוג רשת ישרת אתכם ברמה הטובה ביותר. בשוק יש שלושה סוגי רשתות: מתכת – חזקה מאוד ומחזיקה לאורך עשרות שנים אך לא זולה ומתאימה למקומות מאוד ספציפיים. ניילון – הכי זולה בשוק אך נוטה להיקרע בשל איכות החומר. פלסטיק – סוג הרשת המומלץ ביותר, הרשת עמידה, גמישה, לא יקרה ויכולה להתאים למקומות מגוונים.

כדאי לשים לב גם לרמת צפיפות הרשת כך שיונים לא יצליחו לחדור דרכה.

 

 

 

 

 

עוד כתבות מעניינות:

זוגיות טובה
בלוג

כיצד תקשורת זוגית יכולה לשפר את מערכת היחסים שלכם?

יצירת מערכת יחסים מספקת ובריאה היא מסע הדורש מסירות, כבוד הדדי ובעיקר תקשורת יעילה. אמנות התקשורת הזוגית היא יותר מסתם החלפת מילים; מדובר בהבנת הרגשות, הרצונות והצרכים של האחר. במאמר זה, שכותרתו "כיצד תקשורת זוגית יכולה לשפר את מערכת היחסים שלכם?", אנו צוללים אל מהות התקשורת בין בני זוג. אנו חוקרים את חשיבותה, מציעים עצות מעשיות לשיפור ההיבט החיוני הזה של מערכת היחסים שלכם ומאירים כיצד תקשורת משופרת יכולה להעמיק את הקשר שלכם, ולהוביל לשותפות מספקת ואוהבת יותר.

בלוג

נשנושים לתוך הלילה

רעבים? אוהבים להתפנק עם אוכל מבחוץ? יש לנו שלל המלצות טעימות במיוחד, שגם השעה המאוחרת ביותר לא תימנע מכם להשיג את הנשנושים האלה! כך שגם

בלוג

מדוע כל משרד זקוק למדפסת משולבת

ככל שהעולם הארגוני הופך יותר ויותר לדיגיטלי, לא ניתן להתעלם מהחשיבות של ציוד עסקי יעיל, איכותי וגמיש. תארו לעצמכם שיש לכם מכשיר יחיד שלא רק

בלוג

איך בוחרים מקום לניכיון צ'קים?

בעולם העסקים הדינאמי אותו כולנו מכירים, עסקים יכולים למצוא עצמם מתמודדים עם שלל תרחישים של חוסר במזומנים. זה יכול לקרות להם עקב התנהלות כלכלית לא