טיול עצמאי לאיסלנד – איך בונים דבר כזה

בדרך כלל כשחושבים על טיול לאירופה, אז המדינות שעולות בראש הן צרפת, איטליה, אנגליה, ספרד, גרמניה, מה שמכונה אצלנו "אירופה הקלאסית". אך עם השנים, בפרט בעשור האחרון, נוספו שורה של מדינות אשר הפכו להיות פופולאריות בקרב מטיילים רבים, צעירים ומבוגרים.

אחת מאותן מדינות היא איסלנד. מדובר, כידוע, במדינת אי בצפון האוקיינוס, אשר ממוקמת בין נורווגיה, סקוטלנד וגרינלנד. זו אחת המדינות הכי פחות מיושבות בעולם, שכן האוכלוסייה שלה מונה פחות מחצי מיליון תושבים. אף על פי שהיא נמצאת בנקודה מאוד צפונית במפה, אזי שהיא מושכת אליה לא מעט תיירים מרחבי העולם ובפרט מישראל.

ניתן לבקר באיסלנד בצורות שונות. אפשר לערוך בה טיול באמצעות קבוצות מאורגנות אשר מטיילות באי במשך מספר ימים, ניתן גם לתכנן טיול לבד, כאשר יש אפשרות לשכור חדרי מלון דרך האינטרנט, וקיימת אופציה נוספת של טיול עצמאי.

טיול עצמאי לאיסלנד הוא טיול אשר המסלול שלו מאורגן על ידי חברה מקצועית, אשר מעסיקה מדריכי טיולים שיודעים כיצד לבנות טיול מותאם למטיילים, והם יכולים להשתמש גם במסלול וגם באמצעים אחרים שהחברה מספקת להם, כולל כרטיסי טיסה וחדרים בבית מלון, יחד עם זאת את כל הטיול הם עושים לבדם, ללא מדריך או ליווי אחר.

מדוע משתלם לצאת לטיול עצמאי באיסלנד?

לפני שנסביר מדוע משתלם לצאת במסגרת טיול עצמאי לאיסלנד, חשוב לומר איסלנד היא לא מדינה רגילה. לא רק בגלל המיקום שלה אלא גם בגלל העובדה שהיא מדינה מאוד מיוחדת באופי, בסגנון ובנופים שלה. זו לא מדינה תעשייתית קלאסית, היא לא מזכירה מדינות אירופאיות אחרות. מנגד, מדובר באחת המדינות הנעימות לבקר בהן, עם אוכלוסייה שמאוד אוהבת תיירים, אוכל טוב ומיוחד, ושלווה שאי אפשר למצוא במדינות אחרות.

משתלם לטייל במדינה במסגרת טיול עצמאי מכמה סיבות:

ראשית, ככה אנחנו נוכל ליהנות מכל האתרים והנופים המרשימים שיש באי, מבלי לפספס שום דבר. צוות מקצועי יכתוב עבורנו את תוכנית הטיול ואנחנו נוכל ליהנות ממנו.

שנית, איסלנד איננה דומה למדינות אירופאיות אחרות, לא רק בגלל האופי שלה אלא גם בגלל העובדה שפחות תיירים מבקרים בה, יש הרבה פחות מקורות מידע שיכולים לעזור למי שאיננו מכיר את האי. על כן, בעזרת אנשי מקצוע נוכל לדעת בדיוק איך להתנהל, איפה משתלם לנו לבקר, וכן נוכל להזמין חדרים בבתי מלון וכל דבר אחר שנרצה.

אילו אתרים אסור להחמיץ באיסלנד

הביקור שלנו יתחיל בריקיאוויק, בירת איסלנד, לשם נגיע בטיסה לא ישירה מהארץ ומשם נצא לכל יעד במדינה. בין היתר, נבקר בשמורות טבע, קרחונים כולל הלגונה הקרחונית הידועה, הר הגעש אסקיה, מצוקי הציפורים, הקניון הירוק ובעוד שורה ארוכה של אתרים מדהימים ביופיים שאסור לנו לפספס.

 

עוד כתבות מעניינות:

זוגיות טובה
בלוג

כיצד תקשורת זוגית יכולה לשפר את מערכת היחסים שלכם?

יצירת מערכת יחסים מספקת ובריאה היא מסע הדורש מסירות, כבוד הדדי ובעיקר תקשורת יעילה. אמנות התקשורת הזוגית היא יותר מסתם החלפת מילים; מדובר בהבנת הרגשות, הרצונות והצרכים של האחר. במאמר זה, שכותרתו "כיצד תקשורת זוגית יכולה לשפר את מערכת היחסים שלכם?", אנו צוללים אל מהות התקשורת בין בני זוג. אנו חוקרים את חשיבותה, מציעים עצות מעשיות לשיפור ההיבט החיוני הזה של מערכת היחסים שלכם ומאירים כיצד תקשורת משופרת יכולה להעמיק את הקשר שלכם, ולהוביל לשותפות מספקת ואוהבת יותר.

בלוג

נשנושים לתוך הלילה

רעבים? אוהבים להתפנק עם אוכל מבחוץ? יש לנו שלל המלצות טעימות במיוחד, שגם השעה המאוחרת ביותר לא תימנע מכם להשיג את הנשנושים האלה! כך שגם

בלוג

מדוע כל משרד זקוק למדפסת משולבת

ככל שהעולם הארגוני הופך יותר ויותר לדיגיטלי, לא ניתן להתעלם מהחשיבות של ציוד עסקי יעיל, איכותי וגמיש. תארו לעצמכם שיש לכם מכשיר יחיד שלא רק

בלוג

איך בוחרים מקום לניכיון צ'קים?

בעולם העסקים הדינאמי אותו כולנו מכירים, עסקים יכולים למצוא עצמם מתמודדים עם שלל תרחישים של חוסר במזומנים. זה יכול לקרות להם עקב התנהלות כלכלית לא